از کجا باید کاشی بین کابینتی خود را شروع و تمام کنید


این ترفندهای طراح را برای کار با کابینت، پنجره و موارد دیگر در نظر بگیرید تا ظاهری کامل در آشپزخانه خود داشته باشید.

آیا نمی‌دانید کاشی بین کابینتی خود را کجا باید پایان دهید؟ اصلا بهش فکر نکردی؟ این می تواند یک سوال شگفت آور پیچیده باشد. این نکات به شما کمک می کند مکان مناسبی را برای جلوگیری از خراب شدن پشت سر خود پیدا کنید تا ظاهری شفاف در هر آشپزخانه ای داشته باشید.


طراحی طرح معماری ایوان

از دیدگاه طراح، بهترین زمان برای متوقف کردن بین کابینتی این است که ... هرگز! به هر حال، وقتی یک متریال زیبا را انتخاب می کنید، چرا بیشتر از آن نمی خواهید؟ قرار دادن یک دیوار به دیوار و مخالف به سقف باعث تداوم خط و قطعاً یک اثر چشمگیر می شود.

البته، در واقعیت همیشه گزینه ای نیست که هر میلیمتر از دیوار را با یک سنگ دلخواه بپوشانید. حتی در این آشپزخانه لوکس توسط فروشگاه بین کابینتی ایوان کسی باید تصمیم می گرفت: پایان دیوار محدوده کجا باید باشد؟ بالای درب کابینت؟ در زیر آن؟ در پروژه شما، بسته به عوامل متعدد، تصمیمات می توانند ساده یا کاملاً پیچیده باشند.


جهت خرید بین کابینتی و یا خرید کاشی بین کابینتی وارد سایت شوید

 


قانون کلی شماره 1: دیوارهای بین کابینت را کاشی کنید

نظرات در این مورد متفاوت است، اما برای یک ظاهر صیقلی، من معمولاً فقط دیوارهای اصلی آشپزخانه (آنهایی که پشت کابینت‌ها هستند) را کاشی می‌کنم، به جای اینکه در صورت وجود، کناره‌ها را بپیچم تا به گوشه‌ها ختم شود. در مورد یک گوشه عجیب و غریب (مانند سمت چپ در این آشپزخانه توسط طرح معماری ایوان، جایی که احتمالاً یک لوله در دیوار وجود دارد)، تمام قسمت گوشه "پشت" را در نظر بگیرید.


گروه طراحی داخلی طرح معماری ایوان


در برخی موارد، روی دیوار غیرکابینتی می‌تواند کاربردی و زیبا باشد، اما نادیده گرفتن آن ساده‌ترین راه برای جلوگیری از موقعیت‌هایی است که عناصر به‌خوبی کنار هم قرار نمی‌گیرند. به طور معمول، پیشخوان، کابینت های بالایی و دیوار همه به مکان های مختلف در طرفین ختم می شوند و هیچ نقطه توقف قطعی باقی نمی گذارند.

در این مثال، کاشی بین کابینتی به جای پیچیدن روی دیوار کوچک با درگاه، به گوشه ها ختم می شود. اگر روی آن دیوار بپیچید، تعادل دو طرف در به سختی و احتمالاً کمی ناجور خواهد بود.

آشپزخانه های کوچک. پوشاندن کامل دیوار معمولاً بهترین گزینه برای یک آشپزخانه کوچک (یا در آشپزخانه بزرگتر است که فقط یک منطقه کوچک برای پشت شیر سینک دارد).

این نوع چیدمان، با تنها یک قسمت پشتی بین کابینت یخچال و دیوار کناری، در آشپزخانه های آشپزخانه در آپارتمان ها و آپارتمان ها رایج است. کاشی کاری کل منطقه در یک متریال باعث می شود که تمیزترین سطح ظاهر شود، که می تواند به بزرگ ترین ظاهر آشپزخانه کمک کند.

آشپزخانه های بزرگ در مورد آشپزخانه‌ای بسیار بزرگ یا آشپزخانه‌ای با سقف‌های بسیار بلند، قرار دادن کاشی‌ها در ارتفاع کامل می‌تواند بودجه را از بین ببرد یا ظاهر را کاملاً تحت فشار قرار دهد. در چنین موردی، پایان دادن به کاشی به صورت عمودی در همان خطی که کابینت های بالایی دارد، پایان بهتری می دهد.

اگر از رنگ تیره‌تری نسبت به دیوار بالایی باقیمانده برای کاشی‌ها استفاده می‌کنید، از نظر بصری می‌تواند به پایین آمدن خط ظاهری سقف کمک کند و اتاق را کمی صمیمی‌تر کند.

برای کاشی اجر نما در فروشگاه ایوان خرید کنید


در فضاهایی با سقف های بلندتر، مانند این پروژه توسط طرح معماری ایوان، اغلب از یک دیوار برای پر کردن فضای خالی بالای قسمت های بالایی استفاده می شود. این همچنین به کاشی مکانی طبیعی برای تکمیل می‌دهد، بنابراین همه چیز به شکل دلپذیری در قاب به نظر می‌رسد و هیچ فضای خالی برای جمع‌آوری ذرات و گرد و غبار باقی نمی‌ماند.

قانون کلی شماره 2: کابینت های بالایی، کابینت های پایینی و لبه های پشت بین کابینتی را تراز کنید

اگر آشپزخانه شما از دیوار به دیوار کشیده می شود، دانستن اینکه کاشی را به صورت افقی در کجا متوقف کنید، آسان است، اما اگر قسمتی از آن در امتداد یک دیوار طولانی تر به پایان برسد، چه؟ در مواردی مانند این، جایی که کابینت آشپزخانه به وسط اتاق ختم می‌شود، بهترین گزینه این است که کابینت‌های بالایی، کابینت‌های پایینی و بین کابینتی را در یک خط واضح به پایان برسانید.

در سمت راست این آشپزخانه توسط کابری توجه کنید که چگونه بین کابینتی پشتی با کابینت های بالایی و پایینی همسو می شود - در حالی که پیشخوان کمی از آن خط آویزان است - به جای اینکه تا انتهای پیشخوان کشیده شود و از کابینت های بالایی بیرون بیاید ( که برای من بسیار کمتر مرتب خواهد بود).


طراحی دیوار بالای گاز

البته، این امر مستلزم آن است که کابینت‌های بالایی و پایینی به‌خوبی تراز شوند، که می‌تواند هنگام چیدمان آشپزخانه برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد. استفاده از پانل‌های پرکننده و تنظیم فاصله اطراف پنجره می‌تواند به پایان دادن به کابینت‌ها در یک مکان در بالا و پایین کمک کند، حتی اگر عرض هر کابینت کاملاً با بالا و پایین مطابقت نداشته باشد.


جزیره آشپزخانه ها در مواقعی که کابینت های بالا و پایین تراز نیستند چطور؟ یک مکان معمول برای این اتفاق در آشپزخانه های U یا L شکل است که قسمت بالایی آن به یک شبه جزیره ختم می شود. در این مورد، من پیشنهاد می‌کنم بین کابینتی را در یک راستا با قسمت‌های بالایی پایان دهید تا همچنان یک خط عمودی واضح داشته باشید.
پنجره ها. گاهی اوقات قسمت های بسیار کوچکی از دیوار بین پنجره ها و پیشخوان یا کابینت وجود دارد. خالی گذاشتن این مناطق ممکن است وسوسه انگیز باشد (و اغلب برای نصب کننده کاشی آسان تر است)، اما اگر تصور کنید هنگام برنامه ریزی برای پایان دادن به کاشی، پنجره وجود نداشته باشد، تأثیر کلی به طرز ماهرانه ای مرتب تر خواهد بود.

در این فضا کاشی بین کابینتی تا انتهای پیشخوان ادامه می یابد، زیرا پایان دادن به کابینت بالایی بسیار زود است.

در این آشپزخانه مدرن کاشی بین کابینتی تا گوشه و تا ارتفاع قفسه های بالایی ادامه پیدا می کند تا از فاصله دور خط کابینت های بالایی گسسته باشد. این یک تفاوت ظریف در مقایسه با پایان دادن به پنجره است، اما این جزئیات کوچک می تواند آشپزخانه را بسیار کامل تر به نظر برساند.

ایده های بیشتر برای بین کابینتی آشپزخانه را ببینید

بین کابینتی های مدرن. در آشپزخانه‌ای با طراحی مدرن و پشتی با دال‌های خنک، بسیار مهم است که عناصر به‌طور دلپذیری در یک راستا قرار گیرند، در غیر این صورت ظاهر ممکن است شلخته شود. در اینجا، کابینت ها و پیشخوان به گونه ای طراحی شده اند که کاملاً در یک ردیف قرار گیرند. هنگام نصب شبه جزیره با پیش‌آمدگی، می‌توانید یک یا دو میلیمتر شمارنده را نیز کم یا اضافه کنید تا محاسبات به درستی انجام شود.

بین کابینتی های دال سنتی. آیا به دنبال ظاهری سنتی تر هستید یا الهام گرفته از خانه های کشاورزی؟ یک بین کابینتی دال جذاب مانند این از داشتن مقداری فضای منفی در اطراف آن سود می برد و واقعاً نیازی به هماهنگی با چیزی ندارد - در واقع، اگر اینطور نباشد می تواند تقریباً بهتر باشد.

کاشی های لبه دار. اگر شکل کاشی جالبی دارید، مانند یک شش ضلعی بازیگوش، می‌توانید کاشی را با لبه‌ای نامرتب خاتمه دهید تا جذابیت آرام‌تری داشته باشید.

این مدل کاشی بین کابینتی می تواند برای انتهای افقی و عمودی اعمال شود. این کاشی به آرامی به صورت عمودی به رنگ سفید محو می شود، به طوری که آبی پر جنب و جوش مجبور نیست تا سقف کشیده شود و ویژگی منحصر به فردی را ایجاد می کند.

دیوارهای بدون کابینت. در آشپزخانه‌های L یا U شکل که دارای مساحت‌های بزرگ – یا دیوارهای کامل – بدون کابینت‌های بالایی هستند، می‌توانید دیوار خالی را با ارتفاع کامل کاشی کنید یا به سادگی خط بالایی پشتی را در کل اتاق ادامه دهید، همانطور که در اینجا نشان داده شده است.

پایان دادن به پشت بین کابینتی با یک قفسه، حتی یک قفسه کم عمق، می‌تواند به دیوارهایی که نقطه انتهایی خاصی مانند پنجره یا کابینت وجود ندارد، درپوش خوبی به آن بدهد.

ارتفاع های متفاوت در آشپزخانه‌ای با وسایل زیاد در ارتفاع‌های مختلف، من همچنان از پایین کابینت‌ها به‌عنوان نقطه توقف اصلی استفاده می‌کنم، احتمالاً با کمی استثنا در محدوده‌ای که پشت سر بلندتر تا روی هود وجود دارد. پایان دادن به پنجره ها باعث می شود که فضای ناخوشایندی در زیر کابینت ها باقی بماند.

استودیو طراحی
در آشپزخانه‌های سنتی‌تر، گاهی اوقات کاشی‌ها حتی کمی بالاتر از پایین کابینت‌ها قرار می‌گیرند، که همپوشانی دلپذیری ایجاد می‌کند که احساس آرامش بیشتری می‌کند و نیاز به برش کاشی‌ها را به قطعات کوچک کاهش می‌دهد.


گروه طراحی داخلی ایوان
راه دیگر برای حل معمای ارتفاع پشتی این است که از یک بین کابینتی کوتاه و زیبا با ارتفاع چند اینچ استفاده کنید. به این ترتیب می توانید آن را در یک ارتفاع بدون شکست دور تا دور پیشخوان بچرخانید و رنگ بقیه دیوار را یکنواخت کنید.

همچنین می‌توانید یک بین کابینتی کوتاه را با ماده بین کابینتی دوم جفت کنید، بنابراین یک سبک (معمولاً مواد باکیفیت‌تر، مانند تخته سنگ) به طور مداوم اجرا می‌شود و سپس ماده دوم را در قسمت‌هایی که نیاز به پر کردن است، داشته باشید.

یک ایده آخر (صرفه جویی در هزینه).

به خاطر داشته باشید، یک بین کابینتی تمام قد ممکن است آنقدرها که فکر می کنید کم هزینه یا از نظر بصری طاقت فرسا نباشد. یک کاشی بین کابینتی کلاسیک، با بندکشی دارای کنتراست اختیاری، می‌تواند ظاهری پیچیده و کلاسیک را فقط با چند هرازتومان در هر مترمربع ایجاد کند، به این معنی که در واقع می‌تواند گزینه‌ای لوکس‌تر از یک متریال سطح بالاتری باشد که در دوز محافظه کارانه استفاده می‌شود.

نصب کاشی بین کابینتی