احتمالاً شخصی را می شناسید که همیشه در حال شروع یک پروژه بازسازی است یا شاید کسی که خانه ها را نگاه میکند و همیشه در جستجوی کفپوش پارکت لمینت با کیفیت و مقرون به صرفه است. برای اینکه آنها را با یک هدیه متفکر در این فصل تعطیلات شگفت زده کنید، یک کفپوش پارکت لمینت خانه عالی را هدیه دهید!

گزینه های زیادی برای انتخاب کفپوش پارکت لمینت خانه وجود دارد، از کفپوش ضد آب گرفته تا لمینت و حتی فرش و کاشی. با بررسی این گزینه های کفپوش پارکت لمینت خانه الهام بگیرید!

کفپوش پارکت لمینت دارای روکش وینیل

تخته های پارکت لمینت قیمت با روکش وینیل هسته سفت و سخت 

وینیل یک گزینه کلاسیک برای هر کسی است که به دنبال کفپوشی شیک است که بسیار بادوام، مقرون به صرفه باشد و زیبایی خود را برای سالها حفظ کند. چیزی برای همه با حداقل تعمیر و نگهداری و گزینه های مختلف ورق، تخته و کاشی وجود دارد. محبوب ترین کفپوش پارکت لمینت با روکش وینیل ما را در زیر کاوش کنید!

برای خرید پارکت لمینت لطفا وارد شوید

پارکت لمینت پرطرفدار به نظر می رسد 
ظاهر چوب: کفپوش‌های پارکت لمینت با روکش وینیل جذاب فراوانی با دانه‌های چوبی با ظاهری معتبر پیدا خواهید کرد. این یکی از محبوب ترین سبک های ما است.
نمای سنگی: خانه خود را با پارکت لمینت با روکش وینیل شیک و لوکس با ظاهر چوبی در گزینه های کاشی، تخته و ورق ارتقا دهید.
تزئینی: پارکت لمینت با روکش وینیل تزئینی برای صاحبان خانه هایی که به دنبال بیانیه ای در خانه خود هستند عالی است. ما طیف گسترده ای از الگوهای وینیل پیچیده را برای مطابقت با هر سبکی، از جمله مدرن، بومی، لترون، و غیره داریم.


کفپوش پارکت لمینت با روکش وینیل ضد آب هسته سخت
تخته های پارکت لمینت با روکش وینیل ضد آب با هسته سفت و سخت یکی از سنگین ترین گزینه های کفپوش پارکت لمینت موجود در بازار هستند. اولاً آنها با یک هسته 100٪ ضد آب ساخته شده اند، بنابراین لازم نیست نگران نفوذ رطوبت به کف زیرین خود باشید، از آسیب، باکتری ها و بلند شدن تخته ها جلوگیری کنید.

در مرحله بعد، یک لایه چاپ با کیفیت بالا و یک لایه سایش انعطاف پذیر، یک کفپوش پارکت لمینت چوبی زیبا و بدون زحمت برای خانه به شما ارائه می دهد، با حداقل تعمیر و نگهداری برای حفظ ظاهر عالی. علاوه بر این، بسیاری از گزینه های ما دارای گواهی خشک هستند، بنابراین می توانید کف جدید خود را بدون تجربه یا ابزار زیاد نصب کنید. شما می توانید مجموعه وسیعی از گزینه های تخته پارکت لمینت را که برای مکان های مسکونی و تجاری مناسب هستند پیدا کنید.

تخته های پارکت لمینت با روکش وینیل به دلیل سبک های واقع گرایانه چوبی خود بسیار مورد توجه هستند. همچنین، سطوح مقاوم در برابر خراش که به راحتی تمیز می شوند، اغلب دارای بافت های بهبود یافته ای هستند تا حس چوب سخت طبیعی را تقلید کنند که همگی توسط یک لایه سایش بادوام محافظت می شوند. نصب مناسب خشک نیز یک عامل ضروری است.

این روزها، اکثر تخته های پارکت لمینت با روکش وینیل لوکس از سیستم نصب زبانه و شیار به هم پیوسته استفاده می کنند تا بتوانید خودتان بدون نیاز به متخصص، کف را بچینید. این ویژگی ها تخته های پارکت لمینت وینیل را به یکی از شیک ترین و کاربرپسند ترین گزینه های کفپوش پارکت لمینت موجود در بازار تبدیل می کند.


آیا کسی را می شناسید که به دنبال کفپوش پارکت لمینت وینیل شیک، نصب آسان و مقرون به صرفه باشد؟ ورق های وینیل را هدیه دهید!


در این فصل، پارکت لمینت شیک و خیره کننده را هدیه دهید! این یک جایگزین فوق العاده برای پارکت با چوب طبیعی است که این پارکت لمینت بادوام است و به راحتی تمیز و نصب می شود. در مجموعه گسترده ای از گونه های چوبی، گزینه های ضد آب و ضخامت موجود است، می توانید تخته های لمینت را متناسب با هر فضای مسکونی یا تجاری پیدا کنید.

سطوح پرطرفدار

مضطرب: تخته های لمینت آسیب دیده ظاهری قدیمی را بدون نیاز به آسیب رساندن به کفپوش پارکت لمینت ارائه می دهند. ظاهر و بافت لمینت مضطرب در فضای داخلی خانه‌های مزرعه بسیار محبوب است و بهترین راه برای افزودن جذابیت است.
نقش برجسته در رجیستر: این یکی از واقعی ترین بافت های لمینت ما است. دانه های ریز و فرورفتگی هایی که با ظاهر چوب لمینت مطابقت دارد را احساس خواهید کرد. علاوه بر این، با تراز شدن کامل فرورفتگی ها، ظاهری سه بعدی و تجربه ای در زیر پا به دست می آورد.
صاف: اگر به دنبال کفپوش پارکت لمینت چوبی زیبا با روکش ساتن هستید، ما فقط گزینه های مناسبی برای شما داریم. شما با کفپوش پارکت لمینت صاف خواهید دید که بافت نرم و ظریف تر از سایر گزینه ها است.


لمینت مقاوم در برابر آب
تخته های لمینت با ظاهر چوبی بسیار واقعی و یک لایه سایش بادوام برای محافظت از آن در برابر سایش و پارگی، احساس گرم و دلپذیری را در هر فضایی ایجاد می کنند. لمینت ضد آب دوام را یک قدم جلوتر می برد و به شما امکان می دهد آن را در مناطق مستعد رطوبت نصب کنید.

لمینت ضد آب می تواند برای یک خانه شلوغ با بچه ها و حیوانات خانگی نجات بخش باشد، که نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد و همیشه بی دردسر زیبا به نظر می رسد.


لمینت ساخت ایران

اگر دوست دارید از تولیدکنندگان ایرانی حمایت کنید، ما مجموعه‌ای از تخته‌های پارکت لمینت شیک را برای شما آماده کرده‌ایم. این کفپوش پارکت لمینت که در ایران منبع و ساخته شده است، با بالاترین کیفیت مواد ساخته شده است و به اندازه کافی بادوام است تا در برابر سایش و پارگی روزمره مقاومت کند. رنگ‌ها، گونه‌ها و سطوح مختلف تخته لمینت ما را خریداری کنید تا بهترین مورد را پیدا کنید!

کفپوش پارکت لمینت تخته ای یک انتخاب فوق العاده برای مناطق بزرگ خانه است. با تخته های بسیار عریض، می توانید خیلی سریع تر نصب کنید و به صورت بصری فضا را پر کنید تا با تخته های پارکت لمینت با اندازه های سنتی.

علاوه بر این، می توانید با نصب آن در الگوهای مختلف به عمق و جذابیت بصری اضافه کنید. توصیه می کنیم پارکت لمینت خود را به صورت مورب نصب کنید تا ظاهری منحصر به فرد از کفپوش پارکت لمینت چوبی داشته باشید.


پارکت لمینت با ضخامت 8 میلی متری 
پارکت لمینت با ضخامت 8.3 میلی متری 

کفپوش پارکت لمینت چوبی مهندسی شده

خانه خود را با کف های چوبی مهندسی شده ارتقا دهید و از افزایش ارزش ملک لذت ببرید. این جایگزین برای کفپوش پارکت لمینت های چوبی جامد از لایه هایی از تخته فیبر با چگالی بالا (HDF) تشکیل شده است. این یک سرمایه گذاری محکم در خانه شما است که در نهایت با گذشت زمان سود سهام پرداخت می شود.

ساخته شده با روکش چوب واقعی، هر تخته از چوب سخت مهندسی شده، دانه و بافت چوب اصیل را به نمایش می گذارد. می‌توانید از گونه‌های مختلف چوب، از جمله راش، گردو، افرا، بلوط و غیره انتخاب کنید. شما هرگز الگوهای تکرار شونده یا قیافه های غیرقابل قبولی را مشاهده خواهید کرد زیرا این موضوع واقعی است!

بافت های پرطرفدار

چوب سخت مهندسی شده در چندین بافت برای حس چوب واقعی در زیر پا وجود دارد.

وایربراش: بافت های سیمی اغلب بافتی یکنواخت و روکشی نیمه مات دارند که ظاهری زنده و آنتیک ایجاد می کند.
مضطرب: سوختگی، گره و خراش با کفپوش پارکت لمینت چوبی مهندسی شده آسیب دیده خواهید دید.
چوب طبیعی: این بافت زیبا که با دست تراشیده شده، خراش های طولانی را در سراسر تخته های چوبی مهندسی شده شما نشان می دهد. برای دادن آن ویژگی طبیعی و روستایی، سطح آن تخته به تخته تغییر می کند.

پارکت چوب مهندسی شده ضد آب

پارکت چوب سخت مهندسی شده ضد آب، تمام مزایای چوب مهندسی سنتی را به همراه قابلیت ضدآب دارد. همچنین به دلیل افزایش مقاومت در برابر رطوبت، می‌توانید آن را در حمام، آشپزخانه، اتاق‌های خشکشویی و حتی زیرزمین‌ها نصب کنید.

هیچ بخشی از خانه با کفپوش پارکت لمینت های چوبی مهندسی شده با قابلیت  ضد آب ممنوع نیست! رنگ‌های چوبی زیبای ما، از بلوط روشن گرفته تا هیکلی عمیق را کاوش کنید.

برای اطلاع از مدل های مختلف پارکت لمینت از قبیل رنگ یا برند یا پارکت لمینت قیمت و حتی برای خرید پارکت لمینت میتوانید به سایت eyvan.org مراجعه کنید در صورت نیاز میتوانید به شماره تماس 09059640710 با پیام رسان ارتباط برقرار کنید که مشاوران ما در خدمت شما هستند و در صورت نیاز به شماره های 02122337204 – 02122337205 – 02122337206 تماس حاصل کنید