20 روند بازسازی آشپزخانه که ممکن است پشیمان شوید

بازسازی خانه را شروع کرده اید یا فقط کمی ظاهر آشپزخانه خود را اصلاح می کنید؟ برای اینکه فضایتان قدیمی به نظر نرسد، قبل از ادغام این دو روش نوسازی و طراحی دوبار فکر کنید.

.تلفن ثابت 02122337204 پیامرسان ها واتساپ 09059640710 مشاوره بگیرید.

1قلب خانه

آشپزخانه قلب یک خانه است و هر به روز رسانی در این فضای مرکزی می تواند ظاهر و ارزش کلی خانه را بهبود بخشد. با این حال، انتخاب های نادرست طراحی برای آشپزخانه شما می تواند اثر معکوس داشته باشد - این باعث می شود کل ملک شما قدیمی به نظر برسد. اگر زمان و پول خود را صرف بازسازی آشپزخانه خود می کنید، این کار را عاقلانه انجام دهید و فضایی را طراحی کنید که در بستر طولانی شدن زمان مقاومت کند. و از تمام ظرفیت طراحی من جمله بین کابینتی و خرید کاشی بین کابینتی استفاده کنید

برای اطلاع از قیمت بین کابینتی و یا کاشی بین کابینتی کلیک کنید

2قفسه باز

اگر از شلوغی‌هایی که پس از گذراندن زمان زیادی در خانه در این دو سال گذشته جمع کرده‌اید خسته شده‌اید، تنها نیستید. اگرچه اگر در نمایشگاه زندگی می‌کنید شیک به نظر می‌رسند، اما قفسه‌های باز مجموعه‌ها و انباشته‌های نامرتب ما را به نمایش می‌گذارند. در عوض، راه‌حل‌های سازمانی خلاقانه را انتخاب کنید که امور شما را ساده نگه می‌دارد. این گزینه های جدید با ظهور خانه های چند نسلی که در آن وسایل خانه چند برابر شده است، اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند.

برای ادامه مقاله 20 روند بازسازی آشپزخانه که ممکن است پشیمان شوید کلیک کنید

آدرس سایت eyvan.org