پوستر دیواری دقیقا همان متریال دکوراتیوی است که شما میتوانید با هزینه کم و نصب آسان آن را تهیه کنید و تغییرات جذابی را در در خانه و یا محل کارتان ایجاد کنید.

اگر شما تصمیم دارید که تغییری بسیار بزرگ در دکوراسیون خانه‌تان ایجاد کنید که چشم هر بیننده‌ایی را به خودش جلب کند و یا به اندازه‌ایی چشمگیر و جذاب باشد که یک نقطه کانونی خیره‌کننده در خانه‌تان داشته باشید، توصیه ما به شما فقط استفاده از یک وسیله دکوراتیو بسیار ساده ، آنهم فقط پوستر دیواری سه بعدی است.

این پوسترهای دیواری آماده هستند که از اتاق‌های پذیرایی زیبا و باشکوه تا اتاق خوابی پرانرژی برای کودکان شما ایجاد کنند. دنیایی از طرح‌های از پیش ساخته شده تا طرح‌های سفارشی برای این پوسترهای دیواری قابل سفارش هستند.

بهترین ویژگی پوسترهای دیواری سه بعدی چه چیزی هستند؟ این کاغذهای دیواری از یک ماده نوآورانه همانند بومی نازک ساخته شده است. این پوسترهای دیواری را به راحتی میتوانید به دیوار نصب کنید و آنهارا جدا کنید. این پوسترها هنگام نصب هیچگونه آسیبی به دیوار خانه شما نمی‌زنند. بنابراین اگر مستاجر هستید و می‌خواهید پوستری را به خانه اجاره‌ایتان بزنید، نگران آسیب دیدن دیوار نباشید.

در فروشگاه آنلاین ایوان انواع پوستر دیواری با طرح‌های مختلف از جمله

پوستر دیواری اسپرت

پوستر دیواری کلاسیک

پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری گل

و پوستر دیواری طبیعت موجود است.

برای خرید و یا استعلام قیمت پوستر دیواری میتوانید با شماره‌های شرکت طرح معماری ایوان تماس بگیرید و یا مستقیما بر روی لینک زیرکلیک کنید.

خرید پوستر دیواری

همچنین برای رفاه حال شما مشتریان گرامی امکان خرید حضوری پوستر دیواری فراهم شده است و شما میتوانید به آدرس زیر راجعه کنید.

  آدرس شرکت: تهران - خیابان بنی هاشم - کوچه طبری - مجتمع ارغوان - طبقه چهارم واحد 33

تلفن: 6-02122337204

پوستر دیواری طرح طبیعت