بهترین پارکت لمینت های ایرانی

پوشش کف تأثیر چشمگیری در نمای داخلی و دکوراسیون دارد، اما بهترین ایده برای کف‌سازی چیست؟

کف‌پوش لمینت پوششی بادوام مانند چوب سخت واقعی اما با هزینه ای به مراتب کمتر است و در سبک های مختلف با رنگ و طرح های مشابه چوب بلوط، گردو، افرا و غیره هست.

پارکت لمینت یک محصول مصنوعی هست که از چندین لایه ساخته شده و طی یک فرآیند لمینیت به هم مهر و موم شدند. قیمت پارکت لمینت که به‌گونه‌ای مقرون‌به‌صرفه و بادوام طراحی شده و از چهار جزء مجزا تشکیل شده که عبارت‌اند از:

لایه کاور

سطح رویه‌ی کف‌پوش که در برابر سایش و خراش مقاوم هست و به‌راحتی تمیز می شه. همچنین اثر لک و رد پا روی اون باقی نمی مونه.

لایه دکور

لایه دکور یک تصویر چاپ شده هست که ظاهر طبیعی چوب، کاشی یا سنگ را تداعی می کنه و در واقع طرح و رنگ اصلی در این لایه قرار داره.

لایه مرکزی

لایه هسته یا مرکزی‌ترین لایه‌ی پارکت لمینت ساختاری لمینتی و مقاوم در برابر فرورفتگی داره. پارکت لمینت نسبت به کف‌پوش‌های چوبی واقعی در برابر فرورفتگی بسیار مقاوم‌تر هست.

لایه پشتیبان

لایه‌ی پشتیبان آخرین لایه هست که برای ایجاد ثبات بیشتر طراحی شده.

پارکت لمینت بسیار بادوام هست و انتخابی عالی برای مکان‌های پر رفت‌وآمد مانند اتاق نشیمن یا هال و پذیرایی به‌حساب میاد. جزئیات و سبک پارکت لمینت اون رو به گزینه‌ای جذاب برای کف‌پوش تبدیل کرده، این ویژگی‌ها شامل مواد ضد آب بودن، نصب آسان و امکان استفاده برای هر جای خانه یا محل کار هستند. لمینت برای زیرزمین‌ها هم گزینه‌ای عالی هست،  فقط باید مطمئن بشید که اطلاعات و نکات محصول در موردنیازهای زیرسازی و نصب رو به‌درستی مطالعه و رعایت کردید.

استانداردهای پارکت لمینت و رتبه‌بندی AC

از مهم ترین معیارهای استانداردهای پارکت AC نام داره که در تولید پارکت لمینت های معتبر ایرانی این استاندارد به خوبی رعایت می شه.

رتبه بندی معیارهای سایش (AC) نشان دهنده ی مقاومت سایش در مقیاس 1 تا 5 است. هرچه رتبه AC بالاتر باشه، دوام بالاتری داره  AC 3 و AC 4 رایج ترین محصولات برای استفاده در محل های مسکونی هستند.

AC 1: برای مصارف خانگی با ترافیک کم مانند اتاق خواب طراحی شده.

AC 2: برای مصارف خانگی با ترافیک متوسط طراحی شده.

AC 3: طراحی شده برای استفاده ی خانگی در تمام مناطق پر رفت و آمد، از جمله سرسرا یا آشپزخانه.

AC 4: برای استفاده ی خانگی در تمام مناطق از لحاظ رفت و آمد طراحی شده.

AC 5: برای مقاومت در برابر ترافیک سنگین و خشن مثل محل کار پر رفت و آمد طراحی شده.

 

نکات مهم پارکت لمینت

ویژگی های کلیدی که برای انتخاب بهترین پارکت لمینت ایرانی به اون ها اشاره شده کمک می کنند بتونید پارکت لمینت متناسب با کف محیط مورد نظرتون رو انتخاب و اجرا کنید.

ضخامت

کفپوش های لمینت معمولاً در ضخامت های 7 میلی متر تا 12 میلی متر موجود در بازار موجود هستند. هنگامی که پارکت لمینت های مختلف رو مقایسه می کنید، به خاطر داشته باشید که تمام لمینت ها سطح مشابهی از مقاومت در برابر فرورفتگی رو ارائه می دن. لمینت ضخیم‌تر برای مقاومت در برابر خم شدن ناشی از نواحی ناهموار در کف زیرین و کاهش صدا مناسب‌تر هست.

عرض

عرض تخته های پارکت لمینت از 12 تا 17 سانتی متر متغیر هست و شما می تونید با توجه به سلیقه و شرایط فضای مورد نظرتون عرض دلخواه رو انتخاب کنید.

بافت

پارکت لمینت در انواع مختلفی از بافت ها و پرداخت ها برای شبیه سازی ظاهر کفپوش های چوبی واقعی طراحی شده. بعضی پارکت لمینت ها در لایه ی دکور دارای نقش های برجسته یا بافت های ظریف هستند و این باعث می شه ظاهر اون ها بیشتر شبیه چوب واقعی به نظر برسه.

خرید پارکت لمینت ایرانی

علیرغم اینکه همه عادت کردیم برای خرید لوازم مختلف و اجزای دکوراسیون داخلی به سراغ برندهای خارجی بریم، جالبه بدونید استانداردهای پارکت لمینت در برندهای ایرانی کاملا رعایت شده و تولیدکننده های ایرانی بسیاری اقدام به طراحی و تولید پارکت لمینت با دوام و با کیفیت بالا کرده اند.

در ادامه نمونه های از بهترین پارکت لمینت ایرانی رو از میان برندهای متنوع بررسی خواهیم کرد و ویژگی های هرکدوم رو به اختصار شرح خواهیم داد. کالای ساختمانی ایوان ارائه دهنده ی بهترین پارکت لمینت ایرانی با کیفیت بی نظیره که کالکشنی از زیباترین و بادوام ترین پارکت لمینت ها رو در اختیار شما قرار می ده.

پارکت لمینت آرتا (Arta)

پارکت لمینت آرتا یکی از گزینه های عالی برای پوشش کف به حساب میاد چرا که دوام و کیفیت بی نظیری در محل های پر رفت و آمد داره. لمینت آرتا علاوه بر دوام و مشخصات فنی ایده آل طراحی شیک و هوشمندانه ای داره و ظاهر فضای مورد نظر رو به کلی تغییر می ده.

آرتا به خریداران پارکت لمینت این برند 10 سال گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می ده که همین گواهی خوبی بر کیفیت محصولات این برند هست.

پارکت لمینت یونیک (Unique)

پارکت لمینت های یونیک به علت برخورداری از سطح کیفی بالا و استاندارد AC4 محبوبیت زیادی دارن و در لیست بهترین پارکت لمینت های ایرانی قرار می گیرند. رتبه بندی سایش AC4 باعث می شه بشه از کفپوش لمینت یونیک در محیط های پرتردد و در معرض سایش بالا استفاده کرد و نگران از بین رفتن اون نبود.

همچنین این برند با طراحی پارکت لمینت شیاردار در 4 طرف تخته ها امکان نصب آسان و اتصال پارکت ها به هم رو برای رفاه حال کاربران فراهم کرده.

پارکت لمینت مونتکس (Moontex)

مهم ترین ویژگی گارکت لمینت ایرانی مونتکس عدم انتشار گاز فرملدهید هست. رعایت کلیه ی استانداردهای طراحی و ساخت پارکت لمینت در این مدل با AC4 باعث شده در شرایط تحریم های اقتصادی از پارکت لمینت های خارجی بی نیاز باشیم و برندهای مرغفوب ایرانی رو با قیمتی مقرون به صرفه تر تهیه و اجرا کنیم.

کفپوش لمینت مونتکس با مشخصاتی مثل مقاومت در برابر نور خورشید و عدم تغییر رنگ، مقاومت در برابر خراش و سایش و دوام طولانی می تونه بهترین پارکت لمینت ایرانی برای استفاده در اتاق خواب ها یا نشیمن خانه به شمار بیاد.

پارکت لمینت ایزوفام (Isofam)

ایزوفام برند موفق ایرانی دیگری است که در زمینه‌ی تولید پارکت لمینت بسیار عملکرد خوبی داشته. لایه‌ی مرکزی و مغزی این پارکت از پایداری و ثبات خوبی برخورداره و وجود دابل‌کلیک در تخته‌ها باعث فیکس‌شدن عالی و عدم وجود درز و بعد از نصب تایل‌ها می شه.

از پارکت لمینت ایزوفام در مکان‌هایی که مجهز به سیستم گرمایش از کف هستند هم می شه استفاده کرد.

پارکت لمینت تکنوفلور (technofloor)

تکنوفلور به علت شباهت مشخصات فنی و ظاهری‌اش با برند ایشیک ترکیه که از تولیدکنندگان مطرح لمینت در خاورمیانه هست، تا مدت‌ها ترند بود. لایه‌ی مرکزی HDF ، ضخامت 8 میلیمتری و رتبه سایش AC4 از ویژگی‌های قابل‌توجه پارکت لمینت تکنوفلور هستند.

نصب کف‌پوش لمینت

کف‌پوش لمینت فرایند نصب شناور داره، به این معنی که با چسب، میخ یا منگنه به کف زیرین متصل نمی شه. این موضوع باعث شده که مراحل اجرا و نصب پارکت لمینت بسیار راحت انجام بشه. اما توجه کنید برای نصب پارکت لمینت باید از نیروهای ماهر و باتجربه و متخصص این کار کمک بگیرید.

حتماً اجازه بدید لمینت قبل از نصب چند روز در خانه‌ی شما بمونن و اون ها رو کنار هم قرار بدید، نه روی‌هم. این کار به لمینت‌ها زمان می ده تا با رطوبت و دمای خانه‌ی شما سازگار بشن.

v انواع پارکت روشن یا انواع پارکت لمینت جدید در تنوع انواع رنگ پارکت لمینت و انواع طرح پارکت به همراه آموزش نصب پارکت لمینت در بازار پارکت تهران و بازار پارکت سهروردی داشته باشید laminate flooring

نکته اینجاست که شما در انتخاب پارکت اتاق و پارکت اتاق‌خواب یا پارکت اتاق کودک انتخاب خوبی داشته باشید و بتوانید پارکت ارزان و یا پارکت ارزان‌قیمت از نوع‌های مختلف پارکت ایتالیایی و پارکت ایرانی نظیر پارکت ترک یا پارکت آرتا و یا پارکت ترب  در بهترین قیمت نسبت به رقبا داشته باشید

خرید بهترین پارکت لمینت ایرانی

گروه تخصصی ارائه‌دهنده‌ی کالای ساختمانی ایوان ارائه‌دهنده‌ی برترین پارکت لمینت ایرانی در طرح‌های متنوع و درجه کیفی فوق‌العاده بالا و بادوام هستند که می تونن در خرید پارکت لیمنت مرغوب به شما کمک کنند.

برای اطلاع از جزئیات فنی و ظاهری انواع پارکت لمینت و مشاوره‌ی نصب و اجرا 02122337204 - 02122337205  یا با واتساپ و ایتا 09059640710 با کارشناسان ایوان تماس بگیرید.

منبع: https://eyvan.org/   فروشگاه ایوان