کاغذ دیواری یک وسیله دکوراتیو زیباست که هیچگاه از مد نمی‌رود. اما همین وسیله در طول تاریخ دکوراسیون داخلی، همواره راه سختی‌ را طی کرده تا بتواند محبوبیت خود را حفظ کند.

کاغذ دیواری و به طور کلی صنعت دکوراسیون داخلی، این روزها به سمت و سویی حرکت میکند که گویی میخواهد بازگشتی به گذشته و حس نوستالژیک دوران قدیم داشته باشد.

به گفته یکی از طراحان داخلی معروف به نام دنیل کلدینگ: هرچیز قدیمی اینروزها شکل و ظاهری نو به خود گرفته‌ و دوباره جدید شده‌است و دیگر قانون خاصی به مانند گذشته در طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌ها وجود ندارد.

خرید کاغذ دیواری رزان
 

لینک خرید کاغذ دیواری

 

 

کاغذ دیواری و به طور کلی صنعت دکوراسیون داخلی، این روزها به سمت و سویی حرکت میکند که گویی میخواهد بازگشتی به گذشته و حس نوستالژیک دوران قدیم داشته باشد.

به گفته یکی از طراحان داخلی معروف به نام دنیل کلدینگ: هرچیز قدیمی اینروزها شکل و ظاهری نو به خود گرفته‌ و دوباره جدید شده‌است و دیگر قانون خاصی به مانند گذشته در طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌ها وجود ندارد.

در بازار لوازم دکوراسیون خانگی، کاغذهای دیواری عرضه‌ شده‌اند که هماهنگی در رنگ‌ها، سرزندگی در طرح‌ها و زیبایی را یکجا به نمایش میگذارند.

بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که به کاغذ دیواری به عنوان یک وسیله دکوراتیو از مد افتاده نگاه می‌کنید، ما با این مقاله قصد داریم با بررسی 5 مدل محبوب کاغذ دیواری در سال 2024 نظر شما را عوض کنیم.

گذشته از ظرافت و زیبایی که  این دیوارپوش‌های زیبا دارند، استفاده از آنها بهترین راه برای شخصی کردن یک فضا مانند اتاق کار و یا  اتاق خوابتان است. بر خلاف رنگ، کاغذهای دیواری به ما جسارت ایجاد نوآوری و داشتن نشاط را می‌دهند.

کاغذ دیواری نقاشی دار

کاغذهای دیواری با طرح‌های تکرار شونده همواره محبوب و طرفداران خاص خودشان را داشته‌اند. اما به گفته یکی از تولیدکنندگان بزرگ کاغذ دیواری در جهان، امسال، سال دیوار پوش‌هایست که تنها یک طرح کلی دارند. این کاغذهای دیواری همانند یک راوی، داستانی را برای بازگو کردن، دارند.

کاغذ دیواری‌های تک طرح، عموماً شامل یک نقاشی هستند که مضامین و مفاهیم مختلفی را با یکدیگر ادغام و در معرض دید می‌گذارند. این دیوارپوش‌ها، دیوار خانه‌تان را از کف تا سقف می‌پوشانند و زیبایی چشمگیری به دیوار می‌بخشند گویی که بخشی از خانه شما یک گالری هنری است. برخی از این نقاشی‌ها شامل طرح‌های انتزاعی و برخی دیگر نمایش دهنده منظره‌های طبیعی هستند، اما تمامی این طرح‌ها از منظره تا طرح‌های انتزاعی شما را به دنیایی فرای دیوار خانه‌تان خواهند برد.

کاغذ دیواری مدرن

 این کاغذهای دیواری نقاشی‌دار، همانند پوسترهای دیواری هستند که از فروشگاه آنلاین ایوان قابلیت سفارش، خرید  و حتی امکان نصب توسط کارشناسان این فروشگاه را دارند.

کاغذ دیواری با طرح‌های گرافیکی-معماری

در عصر دیجیتال، نوآوری و خلاقیت پایانی ندارد. کاغذ دیواری‌ها با طرح‌هایی که  ترکیبی از نقوش مدرن و کلاسیک هستند در همه‌جا دیده می‌شوند. این نقوش شامل گستره وسیعی از طرح‌های چاپی-گیاهی و یا الگوهای هندسی و دیجیتالی هستند. یکی از معماران برتر جهان به نام برت زونینو معتقد است، زیباترین طرح برای کاغذ دیواری الگوهای هندسی-گرافیکی هستند. به اعتقاد وی این الگوهای هندسی باعث حرکت چشم بر روی دیوار میشوند و در عین حال حس مدرنیته خاصی نیز به فضا می‌بخشند. اگر شما هم مانند برت زنینو معتقدید که الگوهای هندسی بهترین طرح برای کاغذ دیواری هستند، میتوانید به فروشگاه آنلاین ایوان سربزنید و انواع طرح‌ها را مشاهده کنید.

 

کاغذ دیواری گلدار

 ایملی هندرسون طراح داخلی آمریکایی معتقد است که جهان به گل‌های بیشتری احتیاج دارد. کاغذ‌های دیواری گلدار نیز میتوانند؛ مانند همان گل‌هایی باشند که ایملی هندرسون از آنها یاد میکند. کاغذ دیواری گلدار گوشه‌ایی از طبیعت زیبا را به تصویر می‌کشد و بیشتر از هر دیوار پوشی نشاط را به فضای خانه و یا اداره ما اضافه میکند.

استفاده همزمان از کاغذ دیواری گلدار درشت بافت با یک کاغذ دیواری ساده و یا راه راه در ایجاد یک جلوه بصری زیبا به خصوص برای حال و پذیرایی و یا اتاق خواب بسیار تاثیرگذار است.

فروشگاه آنلاین ایوان مجموعه‌ایی از کاغذ دیواری‌های گلدار، ساده و حتی راه راه را شامل می‌شود که تمامی آنها قابلیت سفارش آنلاین و نصب در محل کار و یا خانه شما را دارند.

البته منظور از گلدار در این دیوارپوش‌ها مفهوم وسیع‌تری از عناصر طیبیعی را در برمی‌گیرد که گل نقش اصلی را در آن بین بازی میکند. برای مثال محبوب‌ترین طرح کاغذ دیواری گلدار در سال 2024 آنهایی هستند که ترکیبی از گل  و پرندگان و سایر عناصر زیبا و طبیعی این چنینی را شامل می‌شوند.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری بافت دار

در دنیای دکوراسیون داخلی طرح‌ها و بافت‌های مختلفی برای کاغذ دیواری فضاهای خانگی و اداری تولید شده‌اند. هرچه جلوتر می‌رویم این طرح‌ها شکل و بافت لطیف‌تر و ظریف‌تری را پیدا میکنند. در این میان کاغذ دیواری‌های بافتدار در میان طراحان داخلی بسیار محبوب شده‌اند.

بافت روی این دیوارپوش‌ها باعث ایجاد تعامل با نور و حتی ایجاد یک حس دو بعدی و یا سه بعدی می‌شود. این کاغذ دیواری‌ها اصطلاحاً مونوکروم و یا تک رنگ هستند. بافت این کاغذها به شکلیست که به دیوار عمق میدان میدهد. بنابراین با استفاده از کاغذهای دیواری بافت دار  و استفاده اصولی از نور میتوانید؛ فضایی کوچک را بزرگتر جلوه بدهید. اگر خانه و یا فضای اداری کوچکی دارید، کاغذ دیواری بافت دار که یکی از محبوبترین کاغذهای سال 2024 است برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود.

بنابراین اگر به دنیال بزرگتر نشان دادن فضای داخلی اداره و یا منزل شخصیتان هستید، انتخاب یکی کاغذ دیواری‌های بافت‌دار از فروشگاه آنلاین ایوان میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

کاغذ دیواری آبرنگی

پنجمین طرح محبوب کاغذ رنگی در سال 2024 نیز شامل دیوار پوش‌هایی با نقوش آبرنگی است. این نقوش معمولاً تمی سلطنتی به فضا می‌دهند. این نقوش آبرنگی طرح های مختلفی از اشکال ریز و کوچک تا طرح‌های بزرگ را شامل میشوند و همانند کاغذ دیواری نقاشی دار حس هنری خاصی را به فضا میبخشند.

برخی از این نقوش دقیقاً شبیه یک اثر هنری بی‌همتا هستند. بنابراین کاغذ دیواری آبرنگی میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای طرفداران هنر و آنهایی که خواهان داشتن یک فضای هنری در خانه هستند، می‌باشد. کاغذهای دیواری فروشگاه ایوان  با طرح‌های آبرنگی از انواع باکیفیتی هستند که قابلیت نصب هم در اتاق خواب وهم نشیمن را دارند، البته این کاغذهای دکوراتیو انتخاب مناسبی برای فضاهای کاری با حال و هوای هنری نیز هستند.

 

در پایان

 صنعت دکوراسیون داخلی، همچون صنعت مد و لباس همواره در حال تغییر و به روز شدن طرح‌ها و ایده‌هاست. در این بین کاغذ دیواری به عنوان یک وسیله دکوراتیو، نقش مهمی در دگورگون شدن تم دکوراسیون داخلی خانه و یا اداره ایفا میکند. در این مقاله نیز با پنج ترند محبوب کاغذ دیواری در سال 2024 آشنا شدیم.  شما میتوانید برای خرید انواع کاغذ دیواری های معرفی شده در این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 1402

 

بازدید از فروشگاه: فروشگاه ایوان   بازدید از سایت : eyvan.org  شماره تماس 02122337204 الی 6 واتساپ 09059640710