کاغذ دیواری لاکچری ؛ لاکچری معنایی جز لوکس و مجلل ندارد. کلمه لاکچری از واژه انگلیسی LUXURY وارد زبان فارسی شده است و گاها حتی به اشتباه لوکسوری نیز خوانده می شود.  این روزها به یمن ورود انواع شبکه های اجتماعی به زندگی مدرن و اشتراک تصاویر مختلف از طراحی و دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف لوکس و اشرافی ، کلمه لاکچری به یکی از پرکاربردترین وازه های رد و بلدل شده در بین زبان ها تبدیل گشته است. این میان کاغذدیواری نیز از این میدان دور نبوده است و بسیاری از افراد به دنبال خرید کاغذدیواری لاکچری برای داشتن یک دکوراسیون لاکچری پا به فروشگاه ها و یا جستجو در فروشگاه های آنلاین کاغذ دیواری اینترنتی می پردازند.

قبل از همه ، باید این مطلب را این طور آغاز کنیم که تعریف لاکچری در ذهن همه افراد یکسان نیست. هماهنوطر که تعریف ثروتمند بودن نسبی است . درست مانند زیبایی که در ذهن افراد می تواند با اختلاف زیاد تفاوت داشته باشد. فضاهای لاکچری با طراحی های لاگچری در ذهن دسته بزرگی از آدم ها فضاهایی با دکوراسیون کلاسیک و مملو از رنگ های طلایی و جلوه های درخشان است که با نورپردازی های خاص و رویایی خودنمایی می کنند. این میان رنگ های تیره مانند مشکی ، سورمه ای و یا قرمز تیره نیز می توانند رنگ های مکمل نمایش این داستان پر هزینه و مجلل باشند.

دوم اینکه شما خودتان به عنوان خریدار و انتخاب کننده کاغذدیواری در ایجاد  فضای لاکچری باید  از طراحی داخلی اتاق رضایت داشته باشید بنابراین هر چه که به نظر شما لاکچری بیاید مطمئنا انتخاب خوبی برای فضای شما خواهد بود و  نیازی به این که در باره طرح آن از افراد مختلف سوال بپرسید نیست. چون احتمالا نظرات متفاوتی را می شنوید که شما را در تصمیم گیری دچار تردید می کند. در نگاه کلی طرح های لاکچری کاغذ دیواری عمدتا به طرح های کلاسیک کاغذ دیواری مربوط می شوند. در پایین تعدادی از طرح های کاغذدیواری لاکچری را در تصاویر دکوراسوین داخلی لاکچری مشاهده خواهید کرد و می توانید از آن ها برای الهام بخشی در طراحی فضای مورد نظرتان الهام بگیرید.

این را فراموش نکنید که برای انتخاب کاغذدیواری لاکچری حتما به عناصر دکوراسیون ، مبلمان و اکسسوری ها توجه داشته باشید که همخوانی و هماهنگی خوبی با فضای منزل شما داشته باشند. باید بدانید که طراحی یک فضای لاکچری یک پروسه طولانی است و از جزئیات طراحی و معماری داخلی ساختمان از دیوارها تا کف را شامل می شوند. هر چند که کاغذدیواری ها سهم بزرگی در رساندن سریع تر شما به مقصد خواهند داشت. حتما شما هم لابی ها و فضاهای خاص برج های مسکونی لوکس را دیده اید که به خوبی با نصب یک کاغذ دیواری لوکس و مجلل توانسته اند علاوه بر زیبا کردن فضا ، یک طراحی داخلی خیره کننده را به وجود بیاورند که چشم هر مراجعه کننده ای به ساختمان را به آن جلب می کند.

کاربرد انواع مدل کاغذ دیواری لاکچری

هر چند که امروزه بسیاری از خریداران کاغذ دیواری لاکچری ، افرادی هستند که برای منزل مسکونی و به خصوص اتاق پذیرایی خواستار آن می باشند. اما می توان گفت کاغذ دیواری که با آن بتوان گفت لاکچری کاغذ دیواری هایی است که برای تالار ها و سالن های رسمی ، هتل ها و لابی فضاهای عمومی بزرگ به کار برده می شوند. کاغذ دیواری های لاکچری معمولا دارای طرح های درشت هستند و به همین دلیل تنها برای متراژ بالا نتیجه خوبی از لحاظ نمایش دیوار را به بیننده ارائه می دهند.

رنگ های کاغذ دیواری لاکچری

کاغذ دیواری های لاکچری معمولا در تم های رنگی تیره و غنی مانند کاغذدیواری مشکی ، سورمه ای ، سبز زمردین ، زرشکی عرضه می شوند که با رنگ های طلایی زینت شده اند. البته کل رنگ های متالیک مانند نقره ای ، مسی و … از آنجایی که پر تلالو هستند ممکن است به عنوان طرح گل کاغذدیواری های لوکس استفاده شوند. اما رنگ طلایی غالب است. این رنگ های کاغذ دیواری لوکس با دکوراسیون در همین تم رنگی خوب ست می شود.

جنس انواع مدل کاغذ دیواری لاکچری

کاغذ دیواری های لاکچری دارای گرم های بالای کاغذ دی باشند. برخی از  کاغذ دیواری های لوکس حالت پارچه ای دارند و بافتی ظریف و غنی دارند. یکی دیگر از کاغذ دیواری های لوکس گران قیمت کاغذ  دیواری مخملی است. ممکن است بر روی برخی از کاغذدیواری های گران قیمت ، سنگ و نگین نیز برای تزیین و منحصر به فرد بودن به کار برده شود. با توجه به ویژگی های متنوع کاغذ دیواری ، قیمت کاغذ دیواری لاکچری متفاوت است.

جهت خرید به وبسایت eyvan.org  مراجعه نمایید یا با شماره 0212233720402122337205-02122337206 یا واتساپ 09059640710 تماس حاصل بفرمایید