پوستر دیواری طبیعت 

پوستر دیواری در چندسال اخیر با توجه به رشد و روزافزون تمایل برای بازسازی و یا تغییر دکوراسیون داخلی، تقاضا برای هرنوع دیوارپوشی که بتواند خانه و دیوارهایش را در سریعترین زمان ممکن تغییر شگرفی بدهد، زیاد شده است.
لازم به ذکر است که خرید و استفاده از پوستر دیواری یه سابقه بسیار طولانی دارد ولی پوسترهای دیواری اخیراً در بازار لوازم دکوراتیو خانگی و اداری جای خودشان را باز کرده‌اند. 

برای خرید پوستر دیواری طبیعت کلیک کنید

پوستر دیواری منظره طبیعت

پوستر دیواری طبیعت زندگی را در سبک های مختلف، در رنگ به صورت سیاه و سفید کاوش کنید. تزئین دیوارها با پوسترهای طبیعت، کل اتاق را با حس آرامش و هماهنگی آغشته می کند. دیوارهای خود را با طرح هایی تزئین کنید که اقیانوس مواج، جنگل سرسبز یا منظره قله کوه را به تصویر می کشد. ما طیف گسترده ای برای مطابقت با انواع سبک های طراحی داخلی داریم. طبیعت در اطراف ما وجود دارد. از جنگل های گسترده با درختان بلند گرفته تا مناظر یخبندان بی صدا. از بیابان‌های بی‌کران تا گل‌های تنها که در وسط شهری شلوغ می‌رویند. طبیعت یک نیروی فریبنده است به هر کجا که نگاه کنید. 

پوستر سه بعدی دیواری طبیعت

سالم و صحیح نگه داشتن فضای داخلی خود با یک دیوارپوش منحصر به فرد یک راه مطمئن برای دستیابی به یک طراحی داخلی موفق است. اگر به دنبال ظاهری مدرن هستید، پوسترها و چاپ های سه بعدی در حال حاضر محبوب هستند. پوستر دیواری سه بعدی این نوع دکور دیوار علاوه بر بدیع بودن، فضایی مرموز و خارق العاده را در خانه شما ایجاد می کند. در مجموعه بزرگی از پوسترهای دیواری سه بعدی را خواهید دید که با لذت بصری در ذهن ایجاد شده اند!
تمام آثار هنری دیوار سه بعدی از مواد محیطی مانند اکریلیک، میخ، نخ، کاغذ، چوب و غیره ساخته شده‌اند. و چیزهای زیادی وجود دارد که فکرش را نمی‌کنید، همچنین می‌توان از آنها در ایجاد هنر دیواری سه بعدی مانند دکمه، پر، قاشق یا چوب بیسبال استفاده کرد. نوعی هنر پر از تخیل است.

 

قیمت پوستر دیواری طبیعت

قیمت پوستر دیواری ها بر حسب متر مربع یا متراژ حساب و با توجه به ابعادی که شما در نظر میگیرید محاسبه میگردد.تنوع پوستر دیواری ارائه شده و قیمت آن در فروشگاه ایوان به نحوی است که شما میتوانید با هر بودجه ای بهترین انتخاب را برای خرید انتخاب نمایید.مرحله تولید چا24پ ساعت الی 48 ساعت طول میکشد.بستگی به متراژ شما دارد.تمامی دستگاه ها مدرن و به روز است.

 

 انتخاب پوستر دیواری طبیعت

در اینجا پوسترها و چاپ های زیبای طبیعت را خواهید دید. ما هم چاپ سیاه و سفید و هم رنگی داریم که تقریباً برای هر خانه ای مناسب است. هدف ما ارائه گسترده ترین محدوده ممکن است – باید برای همه چیزی وجود داشته باشد! ما به طور مداوم محدوده خود را با چاپ های طبیعت خیره کننده به روز می کنیم. ما مجموعه گسترده ای از تصاویر گیاهان، کوه ها، جنگل ها، دریاها و مناظر باز را داریم. پوسترهای ما بر روی کاغذ بدون پوشش چاپ می شوند که حسی مات و منحصر به فرد ارائه می دهد. شما همچنین می توانید قاب ها را از ما خریداری کنید. برای برخی از حالات طبیعت اضافی و رنگ های خاکی، یک قاب بلوط از چوب روشن برای پوستر طبیعت خود بخرید. با تصاویر در هر اندازه و رنگ، انواع قاب ها، گزینه های نصب و فرمت های منحصر به فرد، می توانید چیزی را بیابید که نه تنها با مبلمان و کاغذ دیواری شما مطابقت داشته باشد، بلکه دکوراسیون منزل شما را نیز ارتقا دهد. از اونجایی انسان ها دوست دار و علاقه مند به طبیعت هستند و سعی می‌کنند برای تفریح و گردش در طبیعت وقت بگذارند، علاقه خاصی به پوستر دیواری هم طبیعت دارند. استفاده از پوستر دیواری طبیعت و منظره در رستوران‌ها، کافه‌ها و محیط‌های کاری و اداری هم بسیار مفید و اثربخش است و به بهبود روابط مشتریان با کسب و کار و افزایش کارایی کارمندان در محیط کار کمک می‌کنند. با استفاده از این طرح پوستر دیواری می‌توانید خیلی راحت مشتریان خود را وفادار  کنید. همچنین سازمان‌ها با این طرح می‌توانند کارمندان را عاشق محیط کاری کنند.از تصاویر شگفت‌انگیز حیات وحش گرفته تا عکس‌های خیره‌کننده زیر آب، هنری را بیابید که کاملاً شخصیت شما را بیان می‌کند.

برای خرید پوستر دیواری کلیک کنید

چرا پوستر دیواری طبیعت استفاده کنیم

تزیین با تأثیرات و جنبه های طبیعت راهی مؤثر برای ایجاد حس شادابی و شادابی به خانه شما است. مهم نیست که عاشق جنگل هستید، از دریا سیر نمی‌شوید، یا رویای قله‌های بلند کوه را در سر می‌پرورانید، ما برای شما و خانه‌تان چاپی از طبیعت داریم. پوسترهای طبیعت این توانایی را دارند که حس آرامش را القا کنند و احساسات تقریباً مراقبه ای را برانگیزند. با قرار دادن پوستر دریا در اتاق خواب یا تصویری از جنگل در اتاق نشیمن یا مطالعه، تداعی های مثبت و انرژی مثبت ایجاد کنید. یکی از بهترین نکات ما برای تزیین پوسترهای طبیعت این است که آنها را با گیاهان واقعی ترکیب کنید تا حسی شگفت انگیز و شبیه جنگل ایجاد کنید. تمام چاپ های طبیعت ما را به صورت آنلاین کاوش کنید. می دانیم که ارائه درست هنر می تواند تجربه و لذت تماشای آن را افزایش دهد. هر اثر هنری مجزا از مجموعه تصاویر طبیعت ما به سبکی کاملاً منطبق قاب یا نصب شده است.

پیشنهاد مطالعه مقاله تفاوت پوستر و کاغذ دیواری کلیک کنید

پوستر نقاشی طبیعت

از آنجایی که چنین طیف گسترده ای از گیاهان، جانوران و ویژگی های زمین شناسی در این سیاره وجود دارد، می توان دشوار دانست که از کجا شروع به جستجوی عکس های طبیعت زیبا کرد. چه به دنبال صحنه‌های آرام و چه تصاویر منظره الهام‌بخش باشید، ایوان همه اینها را دارد.
این پوسترهای طبیعت بدون قاب از خانه راهی ساده و هوشمندانه برای به تصویر کشیدن سبک زندگی و خلق و خوی شما می دهد. آنها جایگزینی درجه یک برای تزئین آبشار شما و همچنین ایجاد احساس نزدیکی به طبیعت هستند. این پوسترهای شیک طبیعت، آیتم های چند منظوره دکوراسیون منزل و دفتر هستند که می توانند در خوابگاه ها و اتاق مطالعه، کلاس های درس و راهروها و همچنین مغازه ها و کافه ها استفاده شوند. به طور خلاصه، اگر بتوانید دیواری برای قرار دادن آن پیدا کنید، این پوسترها باقی می مانند و منتقل می شوند. امیدواریم از مجموعه عظیم پوسترهای طبیعت لذت ببرید. از اینها برای کمک به تمرکز فرآیند فکری خود و الهام بخشیدن به خود و دیگران به سمت عزم و موفقیت استفاده کنید. و همین حالا آن را انجام دهید! توجه: رنگ های واقعی ممکن است به دلیل تفاوت در نمایشگرهای صفحه کمی متفاوت باشند.

 عکس های کوهستانی چشمگیر، تصاویر جنگلی متراکم، کلاژهای ترکیبی، تصاویر ساحل شنی، مناظر آرام درختان پاییزی - همه اینها و موارد دیگر را در مجموعه هنرهای دیوار طبیعت ایوان خواهید یافت. طبیعت توانایی فوق العاده ای در انتقال آرامش و هماهنگی دارد. پوسترهایی با نقوش طبیعت ابزاری عالی برای ایجاد دیوارهای عکس زیبا هستند. پوسترهای طبیعت برای ترکیب با نقل قول های الهام بخش و تایپوگرافی بسیار عالی هستند. خرید خوبی داشته باشید!

برای مشاهده فروشگاه خرید پوستر دیواری طبیعت ایوان و اطلاع از بخش فروشگاه ایوان به داخل سایت مراجعه فرمایید
راه های ارتباط و مشاوره از کارشناسان ایوان: واتساپ 09059640710 تلفن ثابت 22337204 از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 پنجشنبه 9 الی 15
آدرس سایت:eyvan.org