پارکت لمینت چیست
تا قبل از اواسط دهه 1970 چیزی شنیده نشده بود، کف‌های پارکت لمینت اکنون جزء اصلی میلیون‌ها خانه هستند. پس از نصب پارکت لمینت عمدتاً به عنوان یک نوع کفپوش اقتصادی، و پارکت لمینت همچنان جایگاه خود را به عنوان کفپوش ارزان قیمت و اقتصادی کاربردی حفظ می کنند. اما با خرید پارکت لمینت حتی به خانه‌های سطح بالاتری منتقل شده‌اند که زمانی چیزی جز چوب سخت یا کف‌پوش‌های چوبی مهندسی شده نصب نمی‌کردند. با نوآوری هایی مانند برجسته سازی عمیق تر و لایه های تصویر واضح تر، کف های لمینت بهتر به نظر می رسند، که عملکرد بهتری دارند و در زیر پا احساس بهتری نسبت به قبل دارند. همه این محبوبیت ممکن است این سوال را ایجاد کند.

برای اطلاع از پارکت لمینت قیمت کلیک کنید

پارکت لمینت چیست؟

کفپوش های پارکت لمینت یک پوشش کف ترکیبی هستند که از یک پایه چوبی تخته خرده چوب تشکیل شده است که روی آن یک لایه تصویر و یک لایه سایش شفاف قرار دارد. کفپوش های لمینت یک نوع پوشش کف محبوب برای قسمت های نشیمن، آشپزخانه، ناهار خوری، اتاق خواب، راهرو و سایر مناطقی هستند که در معرض رطوبت بیش از حد نیستند. کفپوش لمینت در سال 1977 توسط شرکت سوئدی Perstorp اختراع شد. ایده این بود که از پروژه های ضایعات چوب با قرار دادن آنها در معرض فشار بالا، حرارت و مواد شیمیایی اتصال استفاده شود. نتیجه: کفپوش های قابل استفاده بود که در واقع بسیار زیبا بودند.

نصب ساده و سریع، پارکت لمینت یک انتخاب همه کاره، بادوام و کم هزینه برای خانه شما است. ساخته شده از ترکیب لایه‌های الیاف با چگالی بالا که با یک لایه تزئینی تکمیل شده‌اند، می‌توانید کفپوش خود را برای حسی تازه و امروزی تغییر دهید. چه به دنبال کفپوش لمینت حمام با انواع روکش‌ها باشید و چه بخواهید با جلوه‌ای چوبی به راهروی خود شخصیت بدهید، می‌توانید با کفپوش لمینت بادوام به هر اتاقی در خانه خود ظاهری شیک و جدید بدهید.

مزایا: کفپوش های پارکت لمینت دارای سطوح صاف و بدون درز هستند که تمیز کردن آنها را آسان می کند. کف لمینت هرگز نیازی به شستشوی مرطوب ندارد. یک جارو یا جارو خشک از بیشتر گرد و غبار و کثیفی مراقبت می کند. برای تمیز کردن عمیق، بهتر است از یک ابزار تمیز کننده سطح سخت استفاده کنید که به جای آب، مایع تمیز کننده را پخش می کند. به دلیل لایه سایش سختی که دارند، اکثر خانه ها برای خانه هایی با حیوانات خانگی و کودکان مناسب هستند. کفپوش‌های پارکت لمینت نسبت به انواع دیگر کفپوش‌ها ارزان هستند، اگرچه برخی از کف‌های لمینت ممتاز می‌توانند به اندازه کفپوش‌های چوبی جامد یا چوبی مهندسی شده قیمت داشته باشند.
1پاک شوندگی راحت
2ضد خش
3برای خانه های با ضربه بالا خوب است
4نسبتا ارزان
معایب: کفپوش لمینت که عمدتاً از تخته خرده چوب حساس به رطوبت ساخته شده است، اگر برای مدت طولانی در معرض آب قرار گیرد، می تواند غیر قابل تعمیر متورم شود. در تئوری، کفپوش لمینت ضد آب است فقط در صورتی که همه تخته ها کاملاً بدون درز به هم وصل شده باشند و اگر لبه ها همه با قرنیزهای ضد آب تزئین شده باشند. در حالی که لایه سایش کف لمینت به طرز شگفت آوری سخت است، تخته ها به راحتی خرد می شوند. کفپوش لمینت برای هر مکانی که رطوبت زیاد است مناسب نیست. این می‌تواند مشکل‌ساز باشد زیرا اغلب حمام‌های کامل، اتاق‌های لباس‌شویی و گاهی اوقات حتی قسمت‌های کلیدی آشپزخانه، مانند جلوی ماشین ظرفشویی یا پشت یخچال را رد می‌کند.
1می تواند در اثر رطوبت خراب شود
2لایه بالایی ممکن است تراشه کند
3برای حمام های کامل ضعیف است
4ارزش فروش مجدد کمتر
مواد به کار گرفته شده در پارکت لمینت
کف لمینت گاهی اوقات کفپوش چوبی لمینت نیز نامیده می شود، اگرچه آنها فقط از دو جنبه چوبی هستند: جنس پایه و ظاهر. ابتدا، پایه کف پارکت لمینت از ذرات چوب خرد شده فشرده تشکیل شده است. دوم، بالا به دلیل لایه تصویر دقیق، ظاهری شبیه چوب واقعی دارد - اساساً یک عکس خوب از چوب که در یک لایه سایش شفاف و بادوام قرار گرفته است. ذرات چوب انباشته شده تحت فشار زیاد قرار می گیرند تا ورقه ها را تشکیل دهند. این ورق ها دارای یک تصویر واقعی از چوب یا سنگ به بالا هستند و این تصویر با یک لایه سایش پوشانده شده است. لایه سایش، یک ورق پلاستیکی بادوام، نازک و شفاف، پایه اتصال بین لایه های ظریف زیرین و عناصر بیرونی مانند رطوبت، اشعه ماوراء بنفش و خراش است.
لایه سایش لمینت
کفپوش لمینت یک لایه سطحی از دو ورق کاغذ نازک آغشته به ملامین است. این لایه سطحی بالایی یک نوع ورق پلاستیکی شفاف و سخت است که در برابر سگ‌ها، صندلی‌ها، کفش‌های پاشنه بلند و سایر عناصر آسیب‌رسان رایج غیرقابل نفوذ است.
کف زیرین و زیرانداز
مانند تمام پوشش‌های کف، کف‌های پارکت لمینت نیاز به یک زیرانداز خوب و محکم دارند. کف یا لایه زیرین نمدی بین لایه زیرین و لمینت قرار می گیرد و دو سطح را جدا می کند و پای نرم تری ایجاد می کند. در برخی موارد، زمانی که کف زیرین کافی نیست، ممکن است یک لایه زیرین میانی از تخته چندلای نازک در بالای سطح زیرین و زیر کفی فوم نصب شود. اگر سطح زیرین صاف نباشد، لمینت می‌تواند شکاف‌های ناخوشایندی بین تخته‌ها داشته باشد، بنابراین باید مطمئن شوید که سطح زیرین حتی قبل از شروع نصب است.
قیمت پارکت لمینت
اگر به دنبال یک کفپوش مقاوم هستید که جلوه چوب طبیعی را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه دهد،خرید پارکت لمینت یک انتخاب عالی است. برای زندگی های پرمشغله خانوادگی ایده آل است، کف لمینت ما در طیف وسیعی از طرح ها و رنگ ها برای مطابقت با خانه و دکوراسیون شما موجود است. شما می توانید مجموعه کامل پارکت لمینت قیمت ایوان را به صورت آنلاین با قیمت های بی نظیر و آفر های ویژه خرید کنید. پارکت لمینت آرتا و پارکت لمینت ایزوفام و پارکت لمینت تحت لیسانس آلمان را خریداری کنید. ما می‌توانیم طیف کاملی از پارکت لمینت ها را به‌صورت آنلاین عرضه کنیم اگر محصولی که در وب‌سایت ما درج شده است را نداریم، لطفاً با ما تماس بگیرید و یا داخل واتساپ پیام بزارید و در اولین وقت جواب شما را میدهیم ما می‌توانیم بهترین قیمت را به شما ارائه دهیم.

راه های ارتباط و مشاوره از کارشناسان ایوان: واتساپ 09059640710 تلفن ثابت 02122337204 از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 
پنجشنبه 9 الی 15

آدرس سایت eyvan.org