کاغذ دیواری: دیوارپوش‌های جذابی که به سرعت جای خودشان را در دل طراحان دکوراسیون داخلی باز کردند و مهمان اتاق‌های نشیمن و اتاق خواب خانه‌های مختلفی شدند! بله، کاغذ دیواری دیوارپوش دکوراتیو جذابیست که در این مقاله به آن می‌پردازیم.


عمر استفاده و نصب کاغذ دیواری به عنوان یک المان دکوراتیو زیبا مربوط به چند سدهء گذشته است. در مقالهء کاغذ دیواری مخمل می‌توانید با تاریخچهء ساخت اولین کاغذ دیواری‌ها در دنیا به خصوص چین باستان بیشتر آشنا شوید. در چند دههء گذشته کاغذ دیواری به عنوان جایگزین رنگ و کاشی مورد استقبال فراوان طراحان دکوراسیون قرار گرفته است.

سهولت استفاده و نصب کاغذ دیواری، مقاومت بالای اکثر آنها در مقابل نور و رطوبت باعث شده که کاغذ دیواری طرفداران پر و پاقرص خودش را داشته باشد. کاغذ دیواری‌هایی که در بازار لوازم دکوراتیو و فروشگاه‌های آنلاین عرضه‌می‌شوند؛ اکثراً قابل شستشو، ضد حساسیت و ضد آلرژِی هستند. در فروشگاه آنلاین ایوان ما دنیای زیبایی از بهترین و با کیفیت‌ترین انواع کاغذ دیواری‌ها را با قیمت مناسب فراهم کرده‌ایم. در ادامهء این مقاله قصد داریم شما را با انواع کاغذ دیواری از نظر کارایی و بافت آشنا کنیم.

https://eyvan.org/eshop

انواع کاغذ دیواری

از نظر عملکرد:

  •  کاغذ دیواری کلاسیک

  • کاغذ دیواری مدرن

  • کاغذ دیواری اتاق‌خواب کودک و نوجوان

کاغذ دیواری جدید

 

 انواع کاغذ دیواری 

از نظر بافت:

  • کاغذ دیواری نانو

  • کاغذ دیواری پی وی‌ سی(pvc)

  • کاغذ دیواری بافت‌دار(کاغذ دیواری مخمل)

  • کاغذ دیواری سه بعد

  • کاغذ دیواری با الیاف طبیعی

انواع کاغذ دیواری کلاسیک(classical wallpaper)

کاغذ دیواری کلاسیک، احساس لاکچری و لوکس بودن خاصی را به فضای داخلی خانه شما می‌بخشد. معمولاً این سبک کاغذ دیواری دارای طرح‌های کلاسیکی چون طرح کاغذ دیواری طرح داماسک، کاغذ دیواری گلدار، کاغذ دیواری ساده راه‌ راه هستند و رنگ‌های چون طلایی، آبی، نقره‌ایی و رنگ‌های سلطنتی در تقسیم بندی کاغذ دیواری کلاسیک، جای داده می‌شوند.غالباً کاغذ دیواری‌های کلاسیک دارای اکلیل و یا درخشندگی‌های خاصی با طرح‌های برجسته هستند. کاغذ دیواری کلاسیک به راحتی با انواع وسایل دکوراسیون لوکس هماهنگ می‌شود.

طرح کاغذ دیواری

کلاسیک گلدار(classic floral wallpaper):

کاغذ دیواری

     کاغذ دیواری کلاسیک(طرح داماسک گلدار)

 

انواع کاغذ دیواری مدرن(Modern wallpaper)

کاغذ دیواری مدرن بیشترین اماکانات در زمینهء خلاقت و نوآوری را در اختیار طراحان دکوراسیون داخلی قرار می‌دهد. این کاغذ‌ها گسترهء وسیعی از طرح‌ها، رنگ‌ها و بافت‌ها را دارند. تنوع در بافت و رنگ‌ کاغذ‌های دیواری مدرن باعث می‌شود هنگام چیدمان خانه خلاقیت و ایده‌های بیشتری هماهنگ با ویژگی‌های ای کاغذ دیواری به ذهن شما خطور کند. برای خرید کاغذ دیواری مدرن به نکات زیر توجه کنید:

  • کاغذ دیواری مدرن با طرح و رنگ ملایم: اگر میخواهید محیطی آرام و به دور از هیاهو طراحی کنید.
  • کاغذ دیواری مدرن با طرح و رنگ شاد و درخشان: اگر فضایی پر از انرژی و شادابی میخواهید

اگر قصد طراحی دکوراسیون محیط پذیرایی را دارید؛ حفظ آرامش محیط پذیرایی بسیار مهم است؛ سعی کنید در این مواقع از کاغذ دیواری مدرن هماهنگ با وسایل و مبلمان اتاق پذیرایی استفاده کنید.

   کاغذ دیواری مدرن                                                                       

طرح کاغذ دیواری

مدرن:

 

   کاغذ دیواری جدید

انواع کاغذ دیواری

اتاق کودک و نوجوان:

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک، مساوی با ورود به دنیای شاد و پرتخیل کودکان است. انتخاب کاغذ دیواری کودکانه متناسب با روحیهء فرزندانم باعث می‌شود که قوهء تخیل وی همواره در تکاپو و آفرینش باشد که همین امر سهم بسزایی در سلامت روانی وی در آینده خواهد داشت. در خصوص اتاق خواب نوجوانان نیز گزینش رنگ و طرح کاغذ دیواری را بایستی به عهدهء خود آنها بگذاریم. در این مواق دختر خانم‌ها بیشتر به سراغ رنگ‌های شاد همراه با طرح‌هایی از شخصیت‌های مورد علاقه‌شان و پسرها نیز به سراغ شخصیت‌های ورزشی و فوتبالی می‌روند. 

 

کاغذ دیواری اتاق خواب کودک و نوجوان: 

   عکس کاغذ دیواری پوستر

    قیمت کاغذ دیواری

 انواع کاغذ دیواری‌ نانو که از جدیدترین کاغذ دیواری‌های موجود در بازار دکوراسیون داخلی هستند؛ ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارند که همین موضوع باعث شده از سایر کاغذهای دیواری موجود در بازار قیمت بالاتری نیز داشته باشند. کاغذ دیواری نانو برتری‌های نسبی زیادی نسبت به انواع کاغذ دیواری‌های پی وی سی دارند. کاغذ دیواری نانو، در باربر آلودگی، دوده، گرد و غبار، ضربه مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهد. بعد از کاغذ دیواری نانو، انوع کاغذ دیواری بافتدار که به آنها در بازار کاغذ دیواری مخمل نیز گفته می‌شود، قیمت‌های بالایی را به خود اختصاص می‌دهند. زمینهء کاغذ دیواری مخمل از جنس پی‌وی‌سی است و طرح‌های روی آن جنس مخمل است. این روکش‌های مخملی زیبایی کاغذ دیواری را دوچندان کرده است. با این توضیحات کوتاه متوجه شدید که قیمت کاغذ دیواری تا حد زیادی به ویژگی‌ها و کارکردهای مرتبط است. مسالهء بعدی که در تعیین قیمت کاغذ دیواری موثر است؛ کشور تولید کنندهء کاغذ دیواری است. با توجه به مسائل اقتصادی پیش‌رو و ممنوعیت ورود یکسری از کالاهای وارداتی بایستی گفت که بهتر است برای خرید کاغذ دیواری به سراغ نمونه‌های کاغذ دیواری ایرانی برویم.

 کاغذ دیواری سرویس

آلبوم کاغذ دیواری


 زمانی که قصد خرید کاغذ دیواری را دارید ممکن است حضوراً به فروشگاه‌های مختلفی مراجعه کنید و از فروشندگان بخواهید که آلبوم کاغذ دیواری‌های مختلفی را به روی شما بگشایند و دربارهء هریک از آنها توضیحات کافی را بدهند. اما اینکار تا حدی می‌تواند بسیار زمانبر و خسته‌کننده باشد. پیشنهاد ما به شما این است که به فروشگاه آنلاین ایوان مراجعه کنید و آلبوم‌های کاغذ دیواری ‌های ما را به شکل مجازی مشاهد و دربارهء ویژگی‌های هریک از آنها مطالعه کنید. آلبوم کاغذ دیواری های زیر در فروشگاه آنلاین ایوان موجود است:

حراج کاغذ دیواری

کاغذ دیواری‌های پرطرفدار میزان فروش بالایی نیز دارند، مخصوصاً کاغذ دیواری‌هایی که طرح‌های خاص و منحصر به فردی دارند. اما در اکثر اوقات تعدادی از رول‌های کاغذ دیواری به صورت تک باقی می‌مانند که فروشگاه‌های کاغذ دیواری تصمیم می‌گیرند که آنها را با قیمت پایین‌تر و حراجی بفروشند. اگر وبسایت فروشگاه آنلاین ایوان را همواره دنبال کنید از اخبار حراج کاغذ دیواری‌های ما نیز باخبر خواهید شد.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی نسل جدیدی از انواع پوسترهای دیواری هستند که تصاویر روی آنها به شکل سه بعدی و حقیقی‌تر از انواع چاپ دو بعدی هستند. به دلیل کیفیت و تنوع بالای کاغذ دیواری سه بعدی استقبال از این نوع پوسترها در حال افزایش است.  سادگی در اجرا و قیمت نسبتاً پایین و کیفیت بالای چاپ از دلائل مهم  محبوبیت کاغذ دیواری‌های سه بعدی هستند. 

                                    
کاغذ دیواری ارزان

اگر قصد اقامت طولانی مدت در یک مکان مسکونی و یا اداری را ندارید و یا اگر از جمله افرادی هستید که همواره دنبال تنوع بخشیدن به دکوراسیون داخلی خانه‌تان می‌باشید، بایستی به دنبال گزینه خرید کاغذ دیواری ارزان بروید. این کاغذ‌های دیواری همانند سایر کاغذ‌های دیواری طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند اما به دلیل کیفیت نسبتاً متفاوتشان با انواع کاغذ دیواری نانو و یا کاغذ دیواری مخمل، قیمت کمتری را نیز دارند. در این مواقع پیشنهاد ما به شما خرید کاغذ دیواری آلبوم گلوریوس فروشگاه آنلاین ایوان است. 

   

کاغذ دیواری ایرانی

کاغذ دیواری ایرانی قیمت پایین‌تری در مقابل انواع خارجی و وارداتی دارد و اخیرا نیز به دلیل پیشرفت‌هایی که در زمینهء متریال دکوراتیو در کشور صورت گرفته تنوع و کیفیت در بافت و جنس کاغذ دیواری ایرانی نسبت به گذشت بسیار بهبود پیدا کرده است.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب شاید به نوعی سخت‌تر از انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق نشیمن و حال و پذیرایی باشد؛ چراکه اتاق خواب محل آرامش و استراحت است بنابراین باید در انتخاب متریال دکوراتیو برای این مکان با احتیاط بیشتر عمل کنید. پیشنهاد کارشناسا دکوراسیون ایوان به شما این است که از انتخاب طرح‌های شلوغ، رنگ‌های بسیار پر رنگ و زنده خود داری کنید و در عوض رنگ‌های مات، آرامبخش و طرح‌های ساده‌تر ا انتخاب کنید.

کاغذ دیواری اتاق

 کاغذ دیواری قابل شستشو

مزیبت بسیار خوب کاغذ دیواری‌های نسل جدید، قابل شستشو بودن آنهاست در کاتالوگ هرکدام از آلبو‌های کاغذ دیواری دستور عمل شستشوی آنها نیز قید شده است. نظافت کاغذ دیواری را به آخر هر سال موکول نکید بلکه در طول سال با یک دستمال خشک و یا جارو برقی با مکش ضعیف غبار را از روی آنها بردارید تا آلودگی به بافت کاغذ دیواری نفوذ نکند.

 

نصب کاغذ دیواری

همانطور که در مقالات آموزش نصب کاغذ دیواری و راهنمای نصب کاغذ دیواری به شما به شکل تصویری و جامع توضیحاتی دربارهء خودآموز نصب کاغذ دیواری دادیم؛ در انتهای این مقاله نیز قصد داریم روش نصب کاغذ دیواری را به شکل کلی در یک ویدیوِ کوتاه به شما آموزش بدهیم. با دیدن این ویدیو قادر خواهید بود که خودتان کاغذ دیواری‌های خریداری شده‌تان را نصب کنید و یا اگر قصد دارید این کار را به یک نصاب واگذار کنید؛ با تمامی مراحل نصب، از طریق ویدیو زیر، میتوانید از قبل آشنا می‌شوید.

 

خرید کاغذ دیواری

فروشگاه آنلاین ایوان دنیایی از انواع کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری مخمل، کاغذ دیواری سه بعد، کاغذ دیواری کاغذی، کاغذ دیواری پی وی سی و ده‌ها مدل و و صدها طرح مختلف پوستر دیواری را آماده و در معرض فروش قرار داده است. کاغذ دیواری‌های فروشگاه آنلاین ایوان همگی قابل شستشو، مقاوم در برابر نور بخصوص نور خورشید، و اکوستیک هستند. برای سفارش و خرید کاغذ دیواری و پوسترهای سه بعدی ایوان لازم نیست ساعت‌ها وقت و زمان صرف کنید؛ کافیست وارد وبسایت شرکت طرح معماری ایوان شوید و بهر احتی تنها با چند کلیک اقدام به خرید کنید.

بازدید از فروشگاه: فروشگاه ایوان   بازدید از سایت : eyvan.org  شماره تماس 02122337204 الی 6 واتساپ 09059640710