بهترین پارکت لمینت ایرانی 

پارکت لمینت مون واک یکی از بهترین برندهای پارکت لمینت چینی در بازار ایران است که تحت لیسانس المان است  که دارای کلیک هایی مقاوم و قوی بوده و همچنین می توان با سرعت زیادی و بدون ایجاد سر و صدای اضافی آن را نصب کرده و در صورت لزوم به سادگی می توانید در صورت جا به جایی این کفپوش را از مکانی به مکانی دیگر منتقل نمایید.  به کاربردن رنگ هایی زیبا در پارکت لمینت مون واک باعث شده است تا بسیاری از مشتریان بتوانند پارکت لمینت محبوب خود را از میان رنگ های متنوع این محصول و متناسب با دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود خریداری نمایند.

برای خرید پارکت لمینت و اطلاع از پارکت لمینت قیمت کلیک کنید

همچنین قیمت مناسب در برای کیفیت این محصول باعث شده است تا در میان سایر محصولات داخلی فروش خوبی داشته باشد. مغزی استفاده شده از پارکت لمینت هانتر HDF  بوده که دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. 

ویژگی منحصر به فرد به فرد دیگر این محصول بسته بندی مناسب آن بوده که در هنگام حمل و نقل دچار آسیب و شکستگی نمی شود. با توجه به این که یکی از اهداف تولید کنندگان معتبر پارکت ایجاد کمترین آسیب به محیط زیست می باشد تولید کننده پارکت لمینت هانتر نیز استانداردهای لازم را در زمینه تولید این محصول به خوبی در نظر گرفته است و از استانداردهای لازم برخوردار می باشد.

فروشگاه آنلاین ایوان، عرضه کننده پارکت لمینت هانتر بی واسطه  و با کمترین قیمت موجود در بازار است. برای خرید و استعلام قیمت  میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برای خرید پارکت لمینت هانتر میتوانید با شماره‌های شرکت طرح معماری ایوان تماس بگیرید. همچنین این فروشگاه امکان خرید حضوری را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده است.

  آدرس شرکت: تهران - خیابان بنی هاشم - کوچه طبری - مجتمع ارغوان - طبقه چهارم واحد 33  واتساپ 09059640710 

تلفن: 6-02122337204