کاغذ دیواری سه بعدی 

تصمیم به تعمیرات در آپارتمان خود گرفته اید و می خواهید نتیجه ای شیک بگیرید که توجه مهمانان خانه را به خود جلب کند؟ یا از فضای زیبای خونه لذت ببرید خوب، پس باید به کاغذ دیواری و عکس سه بعدی یا کاغذ دیواری سه بعدی نگاه کنید که توجه رو جلب کند. چنین مواردی تکمیلی نمی توانند مورد توجه قرار نگیرند فقط تصور کنید که کوه های بلند، جنگل های انبوه یا چراغ های شهر یا عکس ماشین مورد علاقه خود و روی دیوارهای خانه دارید. نکته اصلی این است که تمام قسمت های دیگر اتاق را به درستی مرتب کنید و به حداکثر هماهنگی در فضای داخلی برسید. 
برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی کلیک کنید

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب

در اتاق خواب مطلبی به عنوان دیوار تاکیدی وجود دارد. به عنوان یک قاعده، در سر تخت قرار دارد. در آنجا است که توصیه می شود که برای اتاق خواب کاغذ دیواری سه بعدی نصب کنید.
کاغذ دیواری سه بعدی برای طراحی اتاق خواب می تواند متنوع باشد. رایج ترین تصاویر عبارتند از:
طبیعت (عمدتاً اقیانوس، جنگل و کوه)؛شخصیت های کارتونی و شهرهای بزرگ
همه چیز به این بستگی دارد که چه سبک داخلی در اتاق غالب است. به عنوان مثال، در یک اتاق خواب آینده نگر، کاغذ دیواری های سه بعدی با تصویر، به عنوان مثال، نیویورک عالی به نظر می رسند. و برای اتاقی به سبک شرقی، می توانید عکسی از باغ های ساکورا بگیرید. نکته اصلی این است که سعی کنید فضا را با رنگ های آرامش بخش تری ترتیب دهید که باعث استراحت و زمان خواب سریع می شود. به هر حال، اتاق خواب جایی است که فرد پس از یک روز سخت در آن استراحت می کند و برای دستاوردهای جدید انرژی می گیرد.
نقاشی های واقع گرایانه روی کاغذ دیواری سه بعدی می تواند توسط سیستم عصبی شما ضعیف درک شود. همانطور که توسط مطالعات متعدد نشان داده شده است، با اقامت طولانی مدت در اتاقی با تصویر سه بعدی، برخی از افراد شروع به احساس ضعف، سرگیجه و سردرد می کنند. کیفیت خواب و در نتیجه کیفیت زندگی نیز ممکن است بدتر شود. 

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

در حالی که ما روی کاناپه های خود پراکنده شده ایم، یک روند جذاب در طراحی تولید تلویزیون پدیدار شده است. دیوارپوش‌های طرح‌دار یا کاغذ دیواری های سه بعدی نقش اصلی را در برخی از داغ‌ترین سریال‌های استریم ایفا می‌کنند و زندگی را در صحنه‌ها به گونه‌ای دم می‌دهند که پوششی از رنگ سفید پوسته ها و آثار هنری نمی‌توانند. رنگ و چاپ محیط شخصیت‌ها را تقویت می‌کند و روایتی را قاب می‌کند، چه در خانه جدید یک اعجوبه شطرنج جوان آشفته در دهه 1960 لکسینگتون، یا خانه شهری خانوادگی یک نوجوان، طراح تولید تجسم کاغذ دیواری با افزودن بافت، سبک و ظرافت، کل ظاهر را به هم نزدیک می‌کند. این فرصتی برای تکمیل داستان سرایی است. با این حال، چنین تصاویر پس زمینه تلویزیونی قابل توجهی می تواند خانه های ما را نسبتاً غیرقابل توجه به نظر برساند. بنابراین ما آن کاغذدیواری های دیوای یا فکس ها را پیدا کرده ایم تا بتوانید آنها را برای خود بخرید. آن‌ها را آویزان کنید، و حتی پس از تاریک شدن صفحه‌تان، نمایش می‌تواند ادامه یابد.

کاغذ دیواری سه بعدی مدرن

چرا طراحان با اتاق کوچکی سر و کار داشته باشند. که به سبک کاغذ دیواری سه بعدی عالی نیاز دارد یا فقط می خواهند جلوه بصری خاصی به فضا اضافه کنند، الگوهای کاغذ دیواری سه بعدی می توانند مفید باشند. استفاده از جزئیات پیچیده، سایه‌زنی و جلوه‌های نورپردازی شبیه‌سازی‌شده، همگی به تصاویر پس‌زمینه کمک می‌کنند که ظاهراً از دیوارها بیرون می‌آیند. در این مقاله، بیایید نگاهی به برخی از الگوهای کاغذ دیواری سه بعدی همه کاره و سه بعدی بودن و در عین حال مد روز بیندازیم. یکی از تم های رایج کاغذ دیواری که در آن طراحان می توانند طرح های کاغذ دیواری سه بعدی را پیدا کنند، در دسته کاغذ دیواری هندسی است. این الگوها اغلب بسیار متنوع و منعطف هستند و آنها را برای هر اتاقی مناسب می‌سازد، چه یک اتاق پودر کوچک یا یک فضای راهرو بزرگ. شبکه سه بعدی یک الگوی کاغذ دیواری است که از مستطیل های "تورفته" برای ایجاد تصویر جمع و جور در مقیاس کوچک استفاده می کند. به لطف جلوه سایه در گوشه سمت چپ بالای مستطیل ها، طراحان می توانند آن جلوه سه بعدی ظریف را دریافت کنند که با ظاهر مقعر خود حس عمق را ارائه می دهد. کاغذ دیواری توری سه بعدی در رنگ های سفید و بژ تیره نیز موجود است. طرح‌های کاغذدیواری سه‌بعدی به‌منظور جدا شدن از سطح، باعث متمایز شدن آن از سطح صاف دیوار می‌شوند. در حالی که بسیاری از طرح های کاغذ دیواری گلدار بر زیبایی سنتی یا کلاسیک تأکید دارند، استفاده از سبک سه بعدی به الگوی ظاهر مدرن تری می بخشد. این کاغذ دیواری سه بعدی گلدار سفید رنگی معاصر به فضا اضافه می کند و یک تصویر پیچیده را با یک طرح رنگی ساده مینیمالیستی متعادل می کند. با ظاهر دقیق آن، طراحان ممکن است بخواهند از آن به عنوان یک دیوار ویژه استفاده کنند. افزودن جلوه 3 بعدی آن یک نمای بصری خیره کننده ایجاد می کند که مرکز هر اتاق خواهد بود.


کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی

پذیرایی شاید تنها اتاقی باشد که هیچ محدودیتی در طراحی کاغذ دیواری سه بعدی ندارد. نکته اصلی این است که با ایده اصلی طراحی داخلی مطابقت داشته باشید. به عنوان یک قاعده، پذیرایی که بزرگترین اتاق خانه است، به شما این امکان را می دهد که از رنگ های روشن و تیره در دکوراسیون دیوارها استفاده کنید.
شما می توانید یک تصویر بزرگ را روی کل سطح قرار دهید، یا می توانید یک کاغذ دیواری سه بعدی را در فضای داخلی پذیرایی انتخاب کنید تا روی قسمت جداگانه ای از اتاق تمرکز کنید. در مورد تصاویر، پس همه چیز کاملاً در اختیار شماست. در اتاق نشیمن از عکس های سه بعدی استفاده کنیدباز و تولید نقاشی ها؛طبیعت؛حیوانات؛پرنده ها؛حشرات؛رنگ ها؛شهرهای کوچک باستانی؛کلان شهرها؛الگوهای انتزاعی
به عنوان مثال، برای یک اتاق با تکنولوژی بالا، می توانید کاغذ دیواری سه بعدی را با تصویر شهرهای بزرگ، شبنم، شاخ و برگ یا چمن انتخاب کنید. برای اتاق نشیمن به سبک پروونس - عکسی از خیابان های فرانسه. برای سبک کلاسیک - بازتولید نقاشی های معروف.

کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت 

این کاغذ دیواری های سه بعدی مدرن مطمئناً با کاغذهای سنتی یا رنگ ساده قدیمی فاصله زیادی دارد. عجیب و غریب و هیجان انگیز. راه های زیادی برای اضافه کردن شخصیت و سبک به خانه شما وجود دارد. کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت یکی از راه هایی است که می توانید این کار را انجام دهید! با مجموعه ای از رنگ ها، الگوها یا بافت ها برای هر سلیقه ای ارائه می شود. به علاوه به اندازه کافی آسان است که هر کسی می تواند آنها را هر چند وقت یکبار که می خواهد بدون پیچیده شدن نصب کند. این محصول همچنین از بالاترین کیفیت برخوردار است، که باعث می شود کاربر پسندتر، محکم تر و یا به احتمال زیاد برای مدت قابل توجهی دوام بیاورد. به همین دلیل، این محصول برای خریداران بسیار جذاب‌تر است، و همچنین زمینه خرید آن را در سطوح مختلف تقویت می‌کند.

برای مشاهده فروشگاه کاغذ دیواری ایوان و کاغذ دیواری سه بعدی و اطلاع بخش طراحی و معماری ایوان کلیک کنید
راه های ارتباط و مشاوره از کارشناسان ایوان: واتساپ 09059640710 تلفن ثابت 22337204 از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 پنجشنبه 9 الی 15
آدرس سایت : eyvan.org