5 رنگ برتر در انتخاب پارکت لمینت

پارکت لمینت قیمت به دلیل خرید مناسب و ویژگی‌های تمیز کردن آسان، به طور فزاینده‌ای در بین صاحبان خانه محبوب شده‌اند. آنها همچنین بر خلاف چوب طبیعی که می تواند منبسط، منقبض و یا حتی قالب جمع کند، راه حلی با تعمیر و نگهداری کم ارائه می دهد. پارکت لمینت در برابر سایش مقاوم است و می تواند هر چیزی را تحمل کند.

برای خرید پارکت لمینت کلیک کنید

بنابراین لازم نیست نگران خراشیدگی یا ساییدگی آن به دلیل ترافیک سنگین باشید،پارکت لمینت یک انتخاب بسیار محبوب است زیرا می تواند به طور واقعی زیبایی شناسی چوب واقعی را تکرار کند، اما در مورد رنگ های پارکت لمینت تنوع بیشتری به شما می دهد. به عنوان مثال، پارکت لمینت اکنون جلوه های چوب واقعی را ارائه می دهد.اما در سایه های خاکستری، سیاه یا سفید،برخلاف پارکت های چوبی جامد که همیشه به رنگ های قهوه ای خاکی می چسبند.

علاوه بر این، پارکت لمینت بهترین است.زیرا می تواند با سبک زندگی هر فردی مطابقت داشته باشد. پارکت لمینت شبیه چوب است و حتی بافت چوب را تقلید می کند. بنابراین، شما از مزایای پارکت معتبر با قیمت پایین تر بهره مند خواهید شد. از آنجایی که پارکت لمینت در رنگ‌های مختلفی ارائه می‌شود، انتخاب رنگ مناسب برای بسیاری از صاحبان خانه می‌تواند کاری بسیار دلهره‌آور باشد. با این حال، درک این نکته مهم است که هر رنگ تأثیر خاص خود را دارد. برخی ممکن است به فضای شما گرما و راحتی اضافه کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است با سبک دکوراسیون شما مطابقت نداشته باشند. بنابراین، مطمئن شوید که رنگ مناسب را از انتخاب کرده اید، زیرا آنها مجموعه خوبی از بهترین رنگ های پارکت لمینت را دارند که با سبک زندگی و سبک دکوراسیون شما مطابقت دارد.

5 مدل بهترین رنگ برای انتخاب پارکت لمینت

پارکت لمینت در رنگ های مختلف موجود است. این مقاله تعدادی از بهترین رنگ های پارکت لمینت را که می توانید برای خانه خود انتخاب کنید و نحوه انتخاب رنگ ها را به شما ارائه می دهد. برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید.

پارکت لمینت خاکستری

پارکت های چوبی خاکستری در طول سال ها به طور فزاینده ای در دنیای طراحی داخلی محبوب شده اند. یکی از بهترین چیزها در مورد رنگ خاکستری این است که اساساً می تواند با طیف گسترده ای از رنگ های مختلف دیوار کار کند. رنگ خاکستری شیک و مد روز به نظر می رسد، و همچنین می تواند رنگ خانه را تنظیم کند.
سایه های مختلفی از خاکستری وجود دارد که می توانید انتخاب کنید، از جمله خاکستری تیره و خاکستری روشن برای دستیابی به مجموعه ای از محیط های مختلف در خانه خود. چه در حال نصب آن در اتاق نشیمن، اتاق خواب یا منزل اداری خود باشید، پارکت لمینت خاکستری انتخابی عالی برای خانه شما است.
 

پارکت لمینت رنگ کرم

یکی دیگر از رنگ های برتر کف پارکت لمینت که می توانید انتخاب کنید، پارکت لمینت کرم است. این یک نوع کف پوش بی انتها است که در سبک های مختلف وجود دارد. چه سبک دکوراسیون شما مدرن، سنتی یا روستایی باشد، همیشه یک کف کرم وجود دارد که تا حد زیادی رنگ مناسبی دارد.پارکت لمینت کرم بادوام است و ظاهری شبیه به کرم واقعی دارد. تنوع  پارکت لمینت کرم و بافت‌ها به شما کمک می‌کند تا با آن‌ها کار کنید و از این رو می‌توانید طراحی عالی ایجاد کنید. فضای خود را با گرمای کلاسیک پارکت لمینت کرم متحول کنید و سایه ای را انتخاب کنید که مطابق با ترجیح شما باشد، از جمله کرم روشن، تیره و سایه دار.

پارکت لمینت رنگ مشکی

اگر به دنبال یک رنگ پارکت زنده و شیک هستید،پارکت لمینت مشکی خالص بهترین گزینه خواهد بود.پارکت لمینت مشکی به خانه شما ظاهری براق، مدرن و شیک می بخشد. شما می توانید آن را تقریبا در تمام اتاق های خانه خود، از جمله آشپزخانه، بدون نگرانی در مورد مسائل تعمیر و نگهداری یا آسیب آب نصب کنید. پارکت لمینت مشکی همچنین اتاق شما را بزرگتر نشان می دهد.

پارکت لمینت رنگ سفید

پارکت لمینت سفید نیز طی سال‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است و حتی در سال 2020 نیز به روند خود ادامه می‌دهد. ظاهری رمانتیک، شیک و جاودانه به هر خانه‌ای می‌دهد. می توانید پارکت لمینت سفید را در ورودی، اتاق نشیمن و اتاق خواب خود نصب کنید. پارکت لمینت سفید نیز به اتاق ظاهر روشن تری می بخشد و حتی آن را بزرگتر نشان می دهد. بنابراین اگر به دنبال کفی هستید که ظاهری آرام و براق به شما ارائه دهد، پارکت لمینت سفید بهترین گزینه است.
 

پارکت لمینت رنگ تیره

اگر می خواهید به خانه خود ظاهر سنتی تری بدهید، پارکت لمینت تیره انتخابی عالی خواهد بود. برای صاحبان خانه هایی که علاقه ای به پیروی از آخرین روندهای دکوراسیون ندارند و به ظاهری همیشگی پایبند هستند، این رنگ پارکت لمینت ایده آل است. پارکت لمینت تیره به خانه شما زیبایی طبیعی از چوب سخت طبیعی می بخشد و همچنین فضایی گرم و دلپذیر را به خانه شما می بخشد. پارکت لمینت تیره شبیه گردو است، اما با پالت خاکی خنک تر. باز هم، سایه های سردتر آبی، سبز و خاکستری می توانند به خوبی با این پارکت هماهنگ شوند. همانطور که رنگ زرد یا نارنجی متضاد برای روشن کردن اتاق با یک پیچ و تاب مدرن است.
 علاوه بر این، سایه های سردتر سبز، آبی و خاکستری می توانند به خوبی با این نوع پارکت ها هماهنگ شوند. وقتی نوبت به انتخاب رنگ کف پارکت لمینت مناسب برای خانه می رسد، اندازه اتاق را در نظر بگیرید. اندازه اتاق مهم است و انتخاب رنگ شما به اندازه اتاق بستگی دارد. کف پارکت لمینت تیره رنگ برای اتاق های بزرگتر با تهویه و روشنایی فراوان ایده آل است. فضا یا اتاقی که می خواهید پارکت لمینت را در آن نصب کنید نیز مهم است. برای اتاق های مطالعه یا اداری، رنگ های قهوه ای یا مشکی به دلیل ظاهر پر انرژی شان عالی هستند. با این درک اولیه از تئوری رنگ، به راحتی می توان آن را در سایه پارکت لمینت خود اعمال کرد و تشخیص داد که چه طرح های رنگی با خانه شما مطابقت دارد.

 

برای مشاهده فروشگاه و خرید پارکت لمینت ایوان و اطلاع از پارکت و لمینت قیمت به داخل سایت مراجعه فرمایید
راه های ارتباط و مشاوره از کارشناسان ایوان: واتساپ 09059640710 تلفن ثابت 02122337204 از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 پنجشنبه 9 الی 15
آدرس سایت:eyvan.org